Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Malin Nilsson - 22 januari 2014 22:56

Pang! Ja det var startskottet på dagen när jag drämde av med PR i Styrkedelen i stark CF Wod i City. Det var bänkpress på programmet och det blev 55 kg. 1 kilo mer än innan. Kände mig stark och stolt och självförtroendet var på topp. Sedan var det dax för dagens Wod som inte direkt var någon dans på rosor.
AMRAP 15 minuter
-400 m rodd
-10 armhävningar med klapp

Det handlade enbart om vilja, pannben, envishet och en jävla anamma. De 15 minuterna handlade om att överleva, att plocka fram de där magiska krafterna som man inte trodde fanns. Känslan var som att befinna sig i ett djupt mörkt hål där allt handlade om att ta sig upp till ljuset. Mjölksyran sprutade men ja vann till slut. Jag nådde ljuset,och gick segrande ur striden.
6 varv hann jag. Känslan var obeskrivlig! Ingen kan stoppa mig.
Jag är en vinnare

Av Malin Nilsson - 22 januari 2014 22:56

Pang! Ja det var startskottet på dagen när jag drämde av med PR i Styrkedelen i stark CF Wod i City. Det var bänkpress på programmet och det blev 55 kg. 1 kilo mer än innan. Kände mig stark och stolt och självförtroendet var på topp. Sedan var det dax för dagens Wod som inte direkt var någon dans på rosor.
AMRAP 15 minuter
-400 m rodd
-10 armhävningar med klapp

Det handlade enbart om vilja, pannben, envishet och en jävla anamma. De 15 minuterna handlade om att överleva, att plocka fram de där magiska krafterna som man inte trodde fanns. Känslan var som att befinna sig i ett djupt mörkt hål där allt handlade om att ta sig upp till ljuset. Mjölksyran sprutade men ja vann till slut. Jag nådde ljuset,och gick segrande ur striden.
6 varv hann jag. Känslan var obeskrivlig! Ingen kan stoppa mig.
Jag är en vinnare

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards