Alla inlägg under april 2019

Av Malin Nilsson - 30 april 2019 14:22

Lite längre sovmorgon i morse pga ledighet.... det behövdes efter gårdagens tidiga start. Lite tjock i halsen, men inget allvarligt och lite segstartad. Men väl igång kände jag mig oslagbar. Märks att hård träning har gett resultat när repsen ökar. Överkroppsslakt ALa StarkaMalin. Avslutade på bästa sätt med 3 st  90 s ronder med säcken. Som jag älskar boxning. Den ger mig styrka! Älskar att kombinera hårda pass som i morse med lugna, rogivande och meditativa pass som kvällen s yinyoga. Det bästa av världar!

Av Malin Nilsson - 29 april 2019 21:39

Ännu en dag i hjärtat och konditionens tecken. Måndagen till ära med uthållighet. Testade vingarna tidigt i morse med ett 13 km lugnt distanspass med bästa Nilla. Konstiga är att det inte känns så mycket vid löpning som vid gång i foten. Något är det som spökar. Kändes dock härligt och rogivande både för kropp och knopp. Blev lite båltabata som dessert. Avslutade kvällen med yoga. 

Härlig start på veckan!
Av Malin Nilsson - 28 april 2019 20:48

Kondition på agendan idag.... ingen löpning, men dock ett cykelintervallpass på sats stadion fick inleda denna söndag. Grym instruktör och upplägg. Jäkligt tufft, svettigt, men ack så underbart.  Avslutade med lite bålslakt. 

Ikväll det den obligatoriska söndags yinyogan på sats Sveavägen. Bästa sätt att avsluta veckan på!
Av Malin Nilsson - 27 april 2019 14:55

Igår var bra... men dagens instruktör å överkroppsklass på Barrys var minst lika vass. Har hittat mina två favorit coacher där. En av varje kön.  Underbart sätt att inleda helgen på. Som jag gillar Barrys. Bra coacher, grym träning, snyggt, svettigt och alldeles underbart! Därefter blev det en absolution klass på sats, samt en yinyoga som dessert. Det bästa av världar.... grym start på helgen! Nu mat och vila.

Av Malin Nilsson - 26 april 2019 20:57

Vilken vecka! Bara flugit fram... spenderat de tre senaste dagarna inledandes med ett besök på Barrys. Inte det billigaste... men det är sådana saker som får StarkaMalin att få bra.... skönt att bara köra och inte tänka. I morse var det lite bättre än innan på grund av något vassare coach. Tänk vad de gör mycket! 

Dock väldigt tråkigt att foten återigen blivit sämre. Denna gång inte mitt eget fel.... skör som den redan var å ett snedsteg på gatan så kom smärtan tillbaka.... men jag ger aldrig upp! Ser framåt!
Av Malin Nilsson - 21 april 2019 13:30

Vilket väder! Som jag älskar värme och sol. Förstår inte människor som lägger pengar på att frysa....

Påskafton inleddes på bästa norremark med ett rejält armpass ALa StarkaMalin. Konstigt nog kände jag mig starkare än i går, trots andra styrkepasset på raken. Som ja älskar styrketräning.... min kärlek!  Fortsätter påskdagen på bästa sätt med älskade killen och mor med vila och massa god mat. Härligt avslut på den småländska helgen!
Av Malin Nilsson - 20 april 2019 14:07

Småland..... inte den bästa plats på jorden.... längtar redan hem. Mycket i huvudet som börjat släppa... bra, men jobbigt för omgivningen. Måste få ut mig,,,,  så skönt efter.

I morse blev det överkroppsslakt på norremark. Skönt att få ur sig en del. Träningen gör mig så mycket bättre. Dagen till äta blev det även en del mark.
Happy easter.....!
Av Malin Nilsson - 19 april 2019 14:10

Dryga 14 km distans runt årstaviken, Långholmen och Hornstull fick inleda StarkaMalins långfredag. Tillsammans med bästa Nilla. Otroligt tacksam att jag har henne.... tiden går, men henne som coach består. Och vilken start! Sagolikt vackert väder. Därefter blev det ett yinyoga pass på Sveavägen. Bästa starten på helgen! Nu väntar resa ned mot älsklingen. Längtar.....

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards