Alla inlägg under juni 2021

Av Malin Nilsson - 17 juni 2021 12:32

Nervös var bara förnamnet i morse. Gårdagen var ännu värre. Tankar i huvudet om att ställa in bankade. Men så blev det inte. Istället släppte jag på allt.  Det var dags för Starkamalins första löptur sedan augusti föra året. Självklart med bästa Nilla. Hon som varit med och stöttat så många år. Med henne har jag kommit igång efter skador, sprungit mina snabbaste intervaller och längsta sträckor. Med Nilla har jag haft både mina sämsta och bästa pass. Vi har haft konflikter, men vi har alltid löst det i slutändan.  Hon har gett mig självförtroende och vilja att tro på mig själv. Med henne har jag utvecklats både fysiskt och psykiskt. Och det viktigaste av allt hon har alltid funnits där.

Är otroligt glad och tacksam att jag klarade årets första pass galant. Det var inte snabbt, men jag sprang hela vägen. Jag har en fot som inte är hundra. Det är orsaken till att starkamalins löpning varit lidande senaste åren. Nu bara ber jag till gudarna att den inte ska påverka mig alltför mycket. Jag vill verkligen springa igen. Inga krav. Inga måsten. Bara att kunna få lufsa ett par eller någon gång i veckan. Tacksam för dagen!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards