Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Malin Nilsson - 12 januari 2014 20:48

Lite trött och seg i kroppen idag efter gårdagskvällens glas vin. Så lite lagom söndags svårstartad. Men det får man vara ibland. Idag hade jag min kära kund Bengt innan lunch. Vilken härlig människa han är. Trots att vi bara kört ett par gånger ser man redan framsteg i hans träning. Lite extra varm inombords när han verkligen tar åt sig de man säger, samt att han sa idag vad bra han tycker om mig som PT. Det får en att växa flera centimeter.
Tänkte inte tränat idag men hade bokat in mig på spinning på ST Eriksbron i kväll. Så tog tjuren hornen och tog mig dit. Och är nu efteråt rätt glad att jag gjorde det. Skönt att få rensa ben och tankar lite. Det är något på träningsanlägningar som får en att få energi, glöd och sug att träna.
Resten av kvällen mys med älsklingen, lite Innetränings lydnad för honom, god mat och mer mys. Kärlek!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards