Alla inlägg under februari 2021

Av Malin Nilsson - 16 februari 2021 14:09

Ny vecka och starkamalins resa fortsätter. Trivs med mitt upplägg med fyra dagar på och två till tre dagars vila. Körde ett HIT pass i söndags med bästa Noha som coach. Kul och svettigt teampass, men inte super jobbigt.  Ett lagom tufft pass och ett perfekt sätt att avsluta veckan på. Ska försöka köra samma upplägg denna vecka.

Gårdagen innebar boxning i grupp. Dock var min bästa coach och PT på uppdrag, så det var en vikarie som höll i klassen.  Det blev inte som jag tänkt mig. Lämnar inga kommentarer, förutom att jag saknade ordinarie tränaren.

I förmiddags var dock allt i sin ordning. Pt boxning. Märker små framsteg och älskar boxningen allt mer. Det går åt rätt håll!

Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 9 februari 2021 14:30

Starkamalins resa fortsätter. Fyra dagar träning. Fredag till söndag är det vila. Måndag boxning i grupp. Tisdag PT boxning. Onsdag PT i grupp och torsdag PT med styrka.  Det känns bra och framförallt skönt med rutiner. Det gillar starkamalin. Boxningen går framåt, om än långsamt. Styrkan och rörligheten har ökat och även koordinationen.  Framförallt mår jag mycket bättre än någonsin tidigare. På alla plan. Både psykiskt och fysiskt. Livet börjar bli roligt och kännas meningsfullt, tack vare Texas, mig själv och träningen. Stoltare och starkare än någonsin.

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards