Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Malin Nilsson - 14 januari 2014 23:04

CF stod på schemat idag igen. Borde inte gått då mina händer skriker av smärta på grund av såren de fick från KB passet föra torsdagen. Men envis som jag är körde jag dagens Wod ändå i City. Och glädjen av att vara där och köra tillsammans med t ex skägg Niklas och lilla starka Jon, är nästan obeskrivlig. Så det var att försöka lägga händernas smärta åt sidan för en liten stund. Idag stod tunga Sumo Dead lift på agendan på Styrkedelen. PB i övningen så jäkligt stolt över mig själv. 95 kg. Det är viktigt att vara stolt över sig själv när man presterat något bra. Det får en att utvecklas och öka sin självkänsla. Och vips så går resultat stegen uppåt. Därefter tycker jag att man ska belöna sig själv. Något som du gillar och få dig att bli ännu mer motiverad. Dagens Wod bestod av två varv på tid av följande: -15 SUmo deadlift highpull 35/50 kg -10 Floor Wipes -5 Power Clean Ont i händerna? Ja de kan man lugnt säga. Jobbigt? Självklar! Avslutade med att gå på Malins coreklass. Jobbig och tuff. Men Skonsam för händerna.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards