Alla inlägg under oktober 2020

Av Malin Nilsson - 31 oktober 2020 14:57

Starkamalins egentid denna lördag spenderades på bästa sats stadion. Cykelintervall med bästa Fredrik som coach. Två veckor sedan sist. Men nu är ordningen återställd. Riktigt bra pass. Det bästa cykelklassen på veckan.  Bästa starten på sista dagen i oktober. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 30 oktober 2020 15:02

Det är fredag och det betyder Disco Pump klockan 12. På bästa fightbox. Tyngre vikter. Mindre flås och mer styrka. Huvudfokus på underkroppen. Stolt och lycklig att jag investerat denna månad på det haket. Precis vad starkamalin behövde. Stark inledning på helgen. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 27 oktober 2020 14:22

Tisdag. Håller inte reda på dagarna. Tiden bara flyger fram. Älskar tiden jag befinner mig i just nu. Jag och Texas, mot och med världen. Vet att det är en framtid som väntar. Beslut måste tas. Men nu vill jag vara här och nu. Precis som igår blev det ett besök på fightbox. Sjukt kul och jobbigt pass med en av de bästa instruktörerna. Stolt och nöjd att jag investerat i det stället. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 25 oktober 2020 14:03

Egentid. Har nog aldrig uppskattat ett träningspass som nu. Samtidigt är jag otroligt tacksam och lycklig över småbarnslivet. Min lilla varelse sprider så mycket kärlek. Visst är det tufft, men kärleken övervinner allt. I förmiddags fick jag till ett riktigt bra och svettigt cykelpass på sats stadion, med bästa Reneé som coach. Trots att jag sa föra söndagen att det skulle dröja ett par söndagar tills nästa cykelpass, kunde jag inte hålla mig. Och jag ångrar inte en sekund. Precis vad starkamalin behövde. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 24 oktober 2020 15:59

Ett tag sedan sist. Blir inte så ofta nu i början som nybliven mamma. Mitt lilla troll tar större delen av starkamalins dag. Men det är det värt. Trots lite sömn, är Texas det bästa som har hänt sedan Bamse. Det Går aldrig att ersätta, men han är mitt allt och kärleken är obeskrivlig. Får till lite träning nästan varje dag. Mestadels på Fightbox. Egentid, som jag aldrig har uppskattat så mycket som nu. Det ger tid att samla kraft och energi. Mår så mycket bättra av att få utsätta mig fysiskt en stund per dag. Blir en gladare matte, mamma och livskamrat. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 19 oktober 2020 13:33

Ny vecka. Nya utmaningar. Småbarnslivet gör sig påmint. Senare mornar, träning och rutiner. Visst tar det på krafterna, men jag älskar livet med min nya lilla kille. Saknat denna trygghet.

Inledde måndagen på bästa fightbox med cirkelfys. Kort, svettigt, effektivt och alldeles underbar start på veckan. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 18 oktober 2020 13:53

Söndagstraditionen försätter. Cykelintervall på bästa stadion, med Reneé som coach. Men nu kommer det dröja några söndagar. Bra pass, men det har varit samma upplägg i två månader.  Starkamalin behöver förändring för att utvecklas.

Igår blev det ett cirkelfys på bästa fightbox. Samma coach som hade fredagens Discopump. Bra upplägg. Riktigt tufft, svettigt och härlig start på lördagen. Stolt att jag investerat en månad i det ställe.

Summan av det hela, en riktig fin helg tillsammans med älskade Texas.

Av Malin Nilsson - 16 oktober 2020 15:06

Efter två dagars cykel, var det dags för styrketräning. Känner mig fortfarande exalterad. Ett av de roligaste pass jag varit på. Disco pump på fightbox. Sjukt kul att lyfta vikter igen. Inte gjort sedan Coronan satt igång i våras. Kände mig som ett barn på julafton. Mer sådan träning framöver. Ler fortfarande. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards