Alla inlägg under juni 2019

Av Malin Nilsson - 30 juni 2019 16:23

Sista dagen på smålandsvistelsen. I morgon bär det av till Sthlm igen. Känner både längtan och vemod. Något inom mig som vill ut... men ja kan inte riktigt sätta fingret på det. En klump i magen om vad som är bäst. Velar framåttillbaka.

Inledde söndagen med ett rejält cykelintervallpass  ALa StarkaMalin på norremark, samt 15 min båltabata som dessert. Otroligt skönt och tillfredställande att få köra sig slut.ger mig så mycket. Bästa medicinen.
Resten av dagen har spenderats med sol och bad tillsammans med älsklingen och mamma. Ikväll blir det blåbärspaj och raggmunkar och självklart massor av kärlek!
Starkt avslut på veckan!
Av Malin Nilsson - 29 juni 2019 14:06

Älskade lördagar. Alltid något speciellt, oavsett om det är semester eller ej. För mig har alltid lördagar och söndagar varit veckans bästa dagar. Lördag och söndag innebär extra mys, gott och vila. Det är de här dagarna StarkaMalin fyller på lite extra och laddar inför framtiden. Älskar Den känslan. Den kommer alltid finnas där.

Morgonen inleddes så som sig bör på bästa norremark. Mark, pressar och lite annat smått och gott stod på agendan. Andra markpasset för veckan. Lite tyngre, lite starkare. Bästa starten på helgen!
Av Malin Nilsson - 27 juni 2019 13:11

Dagarna bara flyger förbi. Snart befunnit mig på småländsk mark i tre dygn. Och precis som de andra dagarna inleddes morgonen på kära norremark. Dagen till ära med långa och korta fartintervaller. Tufft och svettigt, men precis vad StarkaMalin behövde. Avslutade med lite bålträning.

Bästa starten på dagen. Resten av dagen blir det vila och mys med älsklingen!
Av Malin Nilsson - 26 juni 2019 15:12

Värmen är här.... älskar! Det är nu jag trivs som bäst. Speciellt om man börjar dagen med träning. På bästa norremark. Bröst och bicepsslakt ALa StarkaMalin. Älskar känslan. Bästa mediecinen. Därefter bad för att svalka av sig och känna sig levande. Att sedan få fortsätta sommardagen tillsammans med älsklingen. Precis som i dag. Då mår jag som bäst!

Av Malin Nilsson - 25 juni 2019 19:12

Småländsk mark..... börjar känna mig mer och mer bekväm och till ro här nere nu tillskillnad från för om åren, då det enbart väckte oro och ångest. Nu börjar jag se de positiva händelser och minnen genom åren, istället för de negativa. Jag känner inte enbart ilska som tidigare, utan allt mer tacksamhet. Det är fortfarande lång väg kvar, men jag är på väg!

Inledde smålandsvistelsen på bästa sätt med ett besök på idrottskliniken Norremark. Känner En trygghet och välbehag av att besöka gymmet. Cykelintervaller stod på agendan, men pågrund av en trasig sko blev det ändrade planer. Men vilket pass det blev! Marklyft i massor och lite annat smått och gott. Trots att det var ett bra tag sedan sist kände jag mig riktigt stark, trygg och stabil i lyften. Vet att mycket bero på ökad vikt vilket StarkaMalin trivs med. Större och starkare. Stolt över min kropp!
Resten av dagen har spenderats vid havet med älsklingen och kära mor. Älskar havet. Blir som pånyttfödd av det friska havsvattnet.
Ikväll blir det allsång och raggmunk och självklart massa kärlek.

Av Malin Nilsson - 24 juni 2019 11:55

Inte många timmar kvar nu innan jag äntligen får återförenas med älsklingen. Som jag längtar....inledde sista veckan i juni med ett besök på Barrys med armslakt. Handleden mycket bättre. Heja! Ser fram emot nästa gång då jag äntligen kan testa riktig Barrys träning med både löpning och styrka.

Snart drar jag söderut mot min kärlek!
Av Malin Nilsson - 23 juni 2019 14:44

Fjärde passet den här veckan på cykel. Var tveksam även igår om hur kroppen skulle svara men kroppen är fantastisk. Men man får göra det man kan när handleden är svullen och värker.

Imorse blev det besök på stadion med ett grymt bra cykelintervall pass med en instruktör ja inte testat tidigare. Inte lika bra som igår, men definitivt värt att köra igen. Riktigt svettigt, tufft och härligt pass som avrundades med lite mage. I eftermiddag blir det den traditonella söndagsyinyogan.
Starkt avslut på veckan!
Av Malin Nilsson - 22 juni 2019 14:51

Trots rejäl träningsverk och mör kropp lyckades StarkaMalin återigen förvåna sig själv. Cykel och bodybalance blev midsommardagens uppvakning. Besökte Sats liljeholmen i morse För första och absolut inte sista gången. Bra center med proffsigt bemötande. Riktigt bra och tufft cykelpass som avrundades med mer lugn, rörlighet och harmoni. Bästa av världar. 

Härlig och stark start på midsommardagen?

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards