Alla inlägg under december 2019

Av Malin Nilsson - 31 december 2019 15:04

Snart vänder vi blad. 2019 byts mot 2020. Nya löften tas och gamla grävs ned. ut med det gamla och in med det nya!

Årets sista dag inleddes på sats Sportpalatset med ett 30 min indoor intervallpass bestående av långa backar. 6 stycken totalt ALa 1,5 min-2,5 min-3,5 min x 2 med lutning 6-7-8-8-7-6. Riktigt tufft, men ack så effektivt. Därefter blev det ett 30 min abs pass för finaste Therese. Kärt återseende. Avslutande med hot yoga på sats spårvagnshallarna. En total genomkörare för kropp och själ. Totalt slut och tillfredsställd. I morgon blir det totalvila. Ikväll blir det middag, Golden hits och  bubbel med bästa Lotta.

Starkt avslut på 2019! Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 30 december 2019 10:21

Gårdagens vila gjorde susen, och var välbehövlig. Men i morse var det dax igen. Tidigt som satan.... eller strax innan sex ringde klockan. För StarkaMalin är det i tidigaste laget. 6.45 satt jag  på cykeln på sats Stureplan redo att entra morgonens The Trip 19. 45 min effektiv cykling, med backar och fart blandat.... Perfekt start på veckan. Avslutade med 20 min båltabata. Snart lite yoga.

Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 28 december 2019 13:50

Känner mig aldrig så snygg, sexig, stark och tillfredsställd som efter ett rejält styrkepass. Precis som i morse. 

Lördagen inleddes på bästa idrottskliniken norremark med ett rejält armslaktpass.... finner inte ord... men Gud vad jag älskar styrketräning och min kropp. Min maskin! Scenen 2020 here I come!

Resten av lördagen blir massa god mat, mys, vila och massa kärlek med älsklingen!

Av Malin Nilsson - 27 december 2019 14:08

Ett skoskav ändrade StarkaMalins planer i morse.... löpintervaller blev istället till ett rejält rygg och bröstslakt pass.... andra chinspasset för veckan och det börjar kännas allt bättre med chins. Träning ger resultat. En av dem saker jag tar med mig från imorse är 15 kg extra i chins. Och trots flera set vanliga chins med kroppsvikt innan, gick det. Stolt och stark. Älskar styrketräning.!

Av Malin Nilsson - 25 december 2019 13:26

Vad skulle StarkaMalin göra om hon inte hade träningen.... för mig bästa medicinen för att skingra tankar och stilla ångesten inför framtiden och alla måsten. Beslutet som fattades och togs för en månad sedan är och var det bästa jag gjort.  Trycket från omgivningen stärks, men nu gäller det att stå emot. Att vara Ego.

julafton inledes på idrottskliniken norremark med ett rejält armslakt pass. Har sista tiden varit borta från gymmet, men det är här jag trivs bäst. Älskar att ta ut mig totalt bland och med vikterna. Älskar styrketräning. Ska det äntligen bli scenen för StarkaMalin nästa år?

I morse blev det ett rejält cykelpass ALa 4-2-1-30sx5 på norremark med lite bål som avslut.

Slutkörd och tillfredsställd! Stark start på juldagen!

Av Malin Nilsson - 23 december 2019 14:18

Slutar aldrig förvånas... kände mig långt ifrån taggad i morse. Men något hände! Blev ett av de bästa passen någonsin. Ett PB i axelpress på 40 kg... ett PB på 35 kg med 4 rep....! Heja! Massa pressar kombinerat med chins. Blev massa chins med 10 kg, där flera set gick att göra tre repitioner. Mycket av framgången och utvecklingen har att göra med det beslut jag tog för ett par veckor sedan. Beslutet att vara EGO!

Älskar styrketräning. Älskar min kropp. Älskar mig!

Stolt och stark!

 

Av Malin Nilsson - 22 december 2019 13:38

Igår kändes löpningen så där... men idag är en annan dag. Och gårdagens yoga och rejäla påfyllning gjorde susen... för förmiddagens pass med tsm kändes riktigt bra. Dryga 12 km med bästa tsm, med lite fartinslag blev söndagens. Stolt och stark. Och jäkligt glad att jag valt investera söndagarna med tsm. Bästa avslut på veckan. 

Nu drar älsklingen och jag ned till Småland ett par dagar.

Starkt avslut på veckan!

Av Malin Nilsson - 21 december 2019 15:58

Kroppen och prestationen är inte alltid på topp... olika dag för dag. Trots det ska man vara stolt och tacksam.... samt göra det bästa av situationen. Precis som i morse. Hade bokat indoorrunning 30 min på sats Sveavägen tillsammans med finaste Sara. Kände mig inte tipp topp på löpning... men hade lovat och bokat, så då var det bara att göra det bästa av situationen. Dagenspass var 20x40 s med 20 s vila mellan varje. 

Riktigt tufft.... men jag klarade det, utefter dagens förutsättningar. Trots att jag vet att jag har presterat bättre, samt att i en annan känsla i kroppen hade prestera bättre, är jag stolt efter dagens känsla.

Blev en yoga vinyasa klass efter, samt yinyoga. Precis vad kroppen behövde. Blev ett riktigt bra avslut till sist!

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards