Alla inlägg under april 2021

Av Malin Nilsson - 30 april 2021 12:14

Inga förväntningar. Inga krav. Det är oftast då det blir som bäst. Precis som i förmiddags på Sats Sofo. Fick köra min älskade bänkpress på Sats ända riktiga bänk. Kände mig strakare än förväntat. Glest med  folk. Och det bästa av allt, kände mig lugn, stark och oövervinnerlig.  Blev ett riktigt bra överkroppspass med fem övningar ala 100 reps.  Skön känsla att inleda valborgsmässoafton på. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 27 april 2021 15:45

Dagarna sveper förbi. Vet inte riktigt hur. Men på något sätt rusar tiden iväg. Längtan efter något mer finns alltid där. Det har alltid funnits. Drömmen om en framtid utan krav, måsten och restriktioner. Frågetecken börjar suddas ut på vad jag vill bli. Dock är det en lång resa till slutmålet. Vägen ser ljusare ut och att jag äntligen börjar känna vad jag verkligen vill, gör det lättare att kämpa. Det kommer kosta blod, svett och tårar. Jag kommer behöva stöd. Det kommer vara tufft. Men jag vet att jag klarar det. För ett pannben likt mitt, finns inte. Till redskap förutom en vilja av stål har jag Texas och träningen.  Det gör att jag fortsätter kämpa.  Äntligen ska jag få göra det jag vill!


Av Malin Nilsson - 20 april 2021 15:44

Sliten i kropp. Pigg i knopp. Det är en bra sammanfattning på Starkamalins status. Ett par veckor utan någon direkt total vila. Nyckeln till att det funkat är variation och lyssnat på kroppens signaler och utgått därifrån. En del dagar hårdare pass, andra lättare. Huvudsaken är att jag haft roligt, lärt mig något och ser fram emot nästa gång. I går blev det boxning.  I förmiddags blev det ett roligt HIT pass med ny instruktör på bästa Fightbox. Börjar känna ett sug av att coacha igen. Och då klasser likt de som erbjuds på Fightbox.

 Dagarna har rullat på, men snart väntar några dagars återhämtning utan träning. Det behöver jag för att utvecklas och må bra.

Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 15 april 2021 12:25

Pusselbitar börjar falla på plats. Fortfarande är det många som är vilse, men det känns som det är på rätt väg. Äntligen! Någonstans inom mig har det alltid funnits, och nu börjar det leta sig upp i ljuset. Mina största intressen och passion, pusslas ihop.  Frågetecken suddas ut. Känner mig lättad, inspirerad och nyfiken. Ser fram emot vad denna resa kommer att leda. Nu har jag något att se fram emot.

Dock har träningen med min PT pausats. En viktig del, som bidragit med både fysika och psykisk framgång och utveckling. Förstår att det inte är ekonomiskt möjligt i dagsläget, men jag saknar det otroligt mycket. Nu gäller det att vara stark och ha tålamod. Jag kommer att fortsätta den resan. Inte nu, men snart. Ser fram emot framtiden.

Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 4 april 2021 15:01

Påsk. Vad hände? Tiden bara rusar iväg. Känns som igår det var sist och nu är påsken 2021 snart ett minne blått. Men det är fortfarande flera timmar kvar.

Den här veckan har blandats med cykel, boxning och styrka. Det bästa av världar. Idag blev det cykelintervall på Sats stadion. Andra dagen på raken. Två grymma, riktigt tuffa pass. Helt olika, men ändå fick Starkamalin ut max av dem. Stolt över min vecka!

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards