Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Malin Nilsson - 11 januari 2014 21:16

Vilken dag. I morse höll jag mitt första BP pass i Gåshaga för i år 2014. Både nya och gamla deltagare var på plats. Ett riktigt stort härligt gäng som spridde mycket energi, träningsglöd och glädje. Vilken energi och kärlek de gav. Blir alldeles varm inombords. Så det blev en ordentlig genomkörare för kroppen. Både för mig och mina tappra kunder. Dessutom ger man alltid lite extra och tar nästan i mer än vanligt när man instruerar. Jag får sådan otrolig glöd när jag går upp på scenen och levererar ett pass. Något konstigt med det, men jag klagar inte. Är så tacksam.
Trots att bränslet var slut i kroppen körde jag en liten egen AMRAP efter passet. Så tog fram mina magiska krafter och körde: 100 KB sving 16 kg, 100 American situps och 100 armhävningar hand release. Behöver jag säga att Slut var ordet efter utförandet?
I kväll har det blivit kloklippning och skönhetsborstning av älsklingen. Därefter belönades han med fotboll och buss i parken. Snön som fallit idag förvandlar min lilla kille till en annan varelse. Han verkligen älskar snö. Tyvärr mer än jag om man säger så.)
Avslutar kvällen med mys, saffransrisotto, lax, vin och ännu mer mys. Trött men lycklig. Både i kropp och själ.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards