Alla inlägg under januari 2020

Av Malin Nilsson - 31 januari 2020 14:34

Fredag... älskade fredag. Dessa lediga dagar är som balsam för själen. Gör gott och resulterar en lyckligare och mer harmonisk StarkaMalin. Har gått tillbaka till halvtid, men inser redan att jag verkligen vill lämna de gamla helt bakom och den resan har början! Ingen ska få trampa på mig igen!

I går var det bröst och ryggslakt, samt hotyoga med finaste Sara. Fredagsmorgonen inleddes även den med älskade Sara. I dag med löpintervaller på agendan.
De ska vara 45 s vila mellan alla förutom de som är 30 s. Kollat upp!
ökade vi med 0.5 för varje block. 
Passet
 
Uppv 8min
 
90sek tempo 13,0
Vila 45s
x 4
 
75sek hastighet 13,5
Vila 45sek
x 4
 
60sek tempo 14
vila 45
x 4
 
45sek tempo 14,5
Vila 45sek
x 4 
 
30sek hastighet 15
Vila 30sek
x 4 
20sx8 hastighet 16
20 s vila
 
 
Riktigt tufft, men tillsammans kunde inget stoppa oss. Vi var och är oslagbara. Älskar att träna med Sara. Som dessert unnade jag mig Cicilias yinyoga. Lyx. Stolt och stark! 
 

 

Av Malin Nilsson - 29 januari 2020 15:03

Tack sats Stureplan att ni lagt till en extra the trip klass kl 7.45 på vardagar. Perfekt för StarkaMalin som gillar att dra sig lite längre och därmed komma till klassen med extra energi. Precis som i morse. Tufft och svettigt, men kul och effektivt. Därefter blev det lite core. Som efterrätt unnade jag mig en hotyoga klass på sats Fridhemsplan. Älskar varm yoga. Balsam för kropp och själ.

Underbar start på onsdagen!
Av Malin Nilsson - 28 januari 2020 14:56

Tisdag... älskade tisdagar! Inledde förmiddagen med Indoor running med backintervaller. 15 st intervaller totalt. Första 5 var på lutning 10 med 60 s jobb/30 s vila. Intervall 6-10 på lutning 8 med 90 s arbete/45 s vila. De sista fem på lutning 6 ALa 60 s backe och 30 s vila. Riktigt tufft och utmanande. Men ack så effektivt. Därefter lite ABS och som dessert hatah yoga. Bästa starten på tisdagen! Sjukt stolt över min kropp!

Älskar tisdagar!
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 27 januari 2020 20:54

Ny vecka... nya utmaningar. Helgens löpning satt tydliga spår. Hela gårdagen, efter löpningen var jag som en svamp som sög i sig näring. Kroppen bad och självklart fick den påfyllning. Grymt stolt över helgens prestation. Min fantastiska kropp. Som present unnande StarkaMalin sig ett DF armslakt pass på älskade Barrys i morse med bästa Elin som coach. Lite lyx i vardagen.

Stark start på veckan. Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 26 januari 2020 20:44

Veckan börjar lida mot sitt slut. Kroppen börjar allt mer hitta tillbaka till sitt vanliga jag. Ännu en bit kvar. Men på G! Idag blev det årets första pass med tsm. 16 km stod på agendan... nästan ett år sedan StarkaMalin sprang så långt sist.... distansrekord för i år. Sjukt stolt över mig själv. Man kan mer än man tror. Jag är oslagbar!

Starkt avslut på veckan!
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 25 januari 2020 17:44

Vilken dag! Inledde morgonen med en 30 min Indoor running klass på bästa sats Sveavägen. Charlotte, som höll i klassen bjöd på en sänkande stege som började på 2 min och slutade på 30 s. Tiden minskade 10 s för varje intervall, och tempot höjdes succesivt desto kortare intervallen blev. Tufft och utmanande, men ack så effektivt! Därefter blev det lite core innan StarkaMalin avslutade på topp med Nicoles vinyasa. Kan man starta helgen bättre? NO!

Avslutar lördagen med bio och middag ute, samt en natt på hotell i sin egen stad? Lyx! Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 24 januari 2020 14:30

Snart tappar jag räkningen) men nu är det femte dagen med träning. Känns bättre och bättre. Fortfarande en bit kvar. Men är på G!

I förmiddags blev det the Trip på Stureplan med lite båltabata som dessert och en lång stretch efter. Stark inledning på helgen.
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 23 januari 2020 14:38

Japp, då var fjärde passet avverkat. Torsdagen till ära med styrka. Axel och chinsslakt stod på agendan. Pressar och chins i massor och med en lite flåsgrej som dessert bestående av 60 kb sving- 55 axelpress-60 omvändrodd. En bit kvar till riktiga StarkaMalin, men känns bättre för var dag! 

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards