Alla inlägg under maj 2015

Av Malin Nilsson - 30 maj 2015 15:43

Sverige, Sverige älskade land. Starka Malin är sedan igår på hemmaplan. I världens näst bästa stad. Oslo ligger bakom och nya utmaningar väntar. vad och var är ännu osäkert. Vågskålen gungar. Saknar min lilla kärleksoas så det gör ont. Men frågan är vad som är det bästa? Två svenska städer slås om starka Malins aura.....

Lördagen till ära inleddes på sats kompassen med ett styrkeintervallspass ALa starka Malin. 5 övningar. Marklyft-militärpress-roddlatsdrag-smalbänk och räckhäv. 70 s arbete. 2 min set vila. Grisigt jobbigt, men jäkla vilket tryck i starka Malin denna lördagsmorgon! Kan det vara att vara på svensk mark? Avslutade med 60 s burpeeee...... Dagen fortsätter med vila, svensk mat, svensk luft, svensk atmosfär och äkta svensk njutning. I morgon blir det vila.

Starka Malin är på hemmaplan!

Av Malin Nilsson - 23 maj 2015 19:09

Äntligen sagt. Äntligen gjort..... Tunga stenar har fallit från starka Malins kropp. Visst känner jag skuld, men starka Malin måste tänka på sig själv för en gång skull. Nu är bara stora frågan. Nummer 1 eller nummer 2. Största kärleken med jobb som inte är starka Malins direkta favorit? Eller en stor nyfunnen kärlek med ett arbeta som starka Malin älskar? Vågskålen gungar......

Av Malin Nilsson - 14 maj 2015 21:10

Sverige... Å vad starka Malin njuter att vara i hemlandet igen. Obeskrivlig känsla när starka Malin hoppade av tåget i går kväll på svensk mark. Alla är så snälla och vänliga här jämfört vad jag har blivit bemött i grannlandet. Starka Malin som innan tyckte svenskar var tillbakadragna och slutna.... Den åsikten har ändrats. Nästan gråter av kärleken här....
I morse blev det ett armslaktpass ALa starka Malin i vackra Göteborg. Och vilket pass! 35 st dips. Blev riktigt förvånad själv. Kändes som jag Max hade 20 st i kroppen. Men pannbandet var på starka Malins sida. Obeskrivlig känsla. Och snacka om att krama musten ur musklerna. Därefter blev det 10 superset av viktade dips och bicepscurl med hantlar. Sedan blev det 5 superset smalbänk och bicepscurl med stång. Avslutning blev 21-15-9 av hammercurl med rep- biceps i trx och push Down med rep. Snacka om färdigslaktade armar! Som toppen över moset var det en man som kom fram till mig ute på gatan och berömde mig för min vilja och starkhet.
Vilken kristihimmelsfärdsdag!

Av Malin Nilsson - 9 maj 2015 16:21

Nej. Nej. Nej. Kroppen säger emot. Hatet gror allt större. Fjärilarna i magen bråkar i magen och vill byta riktning. Tillbaka till landet där starka Malin hör hemma. Vill leva och vill dö i. Men nu är starka Malin tillbaka i grannlandet i norr. Fysiskt. Men i tankarna är starka Malin i hemlandet och planerna om att återvända är i full gång. Håll ut nu. Bara ett par dagar till. Snart återigen hos kärleken. Min finaste. Tillsammans. Alldeles snart.
Morgonen inleddes med en vacker löptur på 7,5 km i Göteborg. Ville helst av allt springa galet vilse och missa tåget. Men lika stark som starka Malin kände dig i morse, lika stark måste starka Malin vara de här sista dagarna i grannlandet. Håll ut!

Av Malin Nilsson - 8 maj 2015 14:02

Sverige. Sverige fosterland. Går inte beskriva känslan att vara tillbaka på svensk mark. Starka Malin bara ler. Inifrån och ut. Utifrån och in. Känns som ja ska spricka. Finner inte ord. Njuter.
Morgonen inleddes på sats kompassen i Göteborg. Det blev ett styrke intervallpass ALa starka Malin. Passet bestod av latsdrag-bänkpress och bicepscurl. 5 set på vardera. 70 s arbete och 2 minuters vila mellan. Ett gött fitness Five inspirerande pass. Därefter lite tabata intervaller med chins med gummiband och armhävningar. Avslutade på bästa sätt med 1 min burpee. Ett pass ALa starka Malin helt enkelt. Gött! Och måste erkänna en sak. Hittat världens näst bästa plats!
I morse vaknade starka Malin i Kalmar och inledde fredagen med ett cykelintervallpass ALa starka Malin på malkars. Ruskigt tufft. Men med starka Malins pannben är inget omöjligt. Inget kan stoppa starka Malin.

Av Malin Nilsson - 3 maj 2015 18:56

Nu har det gått lång tid.... Alldeles för lång. Men nu känner jag att jag inte kan hålla på hemligheten längre. Starka Malin befinner sig i grannlandet i norr sedan 2 veckor tillbaka. Tiden har bara runnit iväg. Dag för dag. Timme för timme. Minut för minut. Men nu börjar verkligheten göra sig påmind på Alvar. Saknaden och längtan efter starka Malins kärleksstad är obeskrivlig och längtan blir bara större. Tiden i grannlandet har flutit på tack vare att få arbeta med det jag älskar och att bli älskad och trodd på som jag är här,  är något starka Malin aldrig upplevt tidigare. Så nu väger starka Malin vågen. Vilken sida väger mest?. Kärleken för kärleksstaden eller kärleken jag får i grannlandet?

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards