Alla inlägg under november 2020

Av Malin Nilsson - 15 november 2020 14:11

Ännu en vecka som lider mot sitt slut.  Veckan har bara rusat fram. November gör sig väl till känna med sitt mörker, regn och rusk. Men även denna månad har sin charm. Det gäller att ta vara på nuet och göra det bästa av situationen. Älskar småbarnslivet och vill bara stanna tiden. Njuter, trots att tålamodet tryter ibland. Men att skaffa barn igen är det bästa beslut jag gjort. Min lilla Texas.

Veckans träning har inneburit fightbox och cykling. Riktigt bra vecka, om man bortser från en gammal axelskada som börjat göra sig påmind. Idag blev det självklart söndagscykling på bästa stadion. Perfekt avslut på helgen. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 12 november 2020 14:32

Tiden bara springer iväg. Texas var åtta veckor när han kom. Nu är Texas snart fjorton veckor. Vad hände? Vill bara stoppa tiden och vara i den här bebisbubblan. Trots att dagarna inte är en dans på rosor, har jag inte mått så här bra på länge. Älskar min lilla valp. Det är svårt att slita sig från honom, men egentiden i någon fysisk aktivitet som jag unnar mig någon timme per dag är välbehövligt. Här kan jag samla kraft och energi. Nu blir det mestadels på Fightbox ibland med ett cykelpass på sats. Igår blev det cykelintervall för bästa Jessica C på Hötorget och i förmiddags cirkelfys på Fightbox. Det bästa av världar. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 12 november 2020 14:32

Tiden bara springer iväg. Texas var åtta veckor när han kom. Nu är Texas snart fjorton veckor. Vad hände? Vill bara stoppa tiden och vara i den här bebisbubblan. Trots att dagarna inte är en dans på rosor, har jag inte mått så här bra på länge. Älskar min lilla valp. Det är svårt att slita sig från honom, men egentiden i någon fysisk aktivitet som jag unnar mig någon timme per dag är välbehövligt. Här kan jag samla kraft och energi. Nu blir det mestadels på Fightbox ibland med ett cykelpass på sats. Igår blev det cykelintervall för bästa Jessica C på Hötorget och i förmiddags cirkelfys på Fightbox. Det bästa av världar. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 7 november 2020 14:36

Vardag blir till helg… älskar lördagar och söndagar. Trots jag inte jobbar försöker jag göra skillnad på vardag och helg. Unnar mig alltid mer gotte i veckosluten. Älskar dessa kontraster. Helger innebär fest och mer återhämtning.

Inledde lördagen med cirkelfys på bästa fightbox. Kvalité och högt i tak som alltid. Idag med bästa Emil som coach. 5 stycken 6 min stationer ala 90 s vila mellan. Rejäl genomkörare för hela kroppen. Tufft, svettigt och alldeles underbart. Som vanligt. Stark inledning på helgen. Kämpar vidare. Stolt och stark!  

Av Malin Nilsson - 7 november 2020 14:36

Vardag blir till helg… älskar lördagar och söndagar. Trots jag inte jobbar försöker jag göra skillnad på vardag och helg. Unnar mig alltid mer gotte i veckosluten. Älskar dessa kontraster. Helger innebär fest och mer återhämtning.

Inledde lördagen med cirkelfys på bästa fightbox. Kvalité och högt i tak som alltid. Idag med bästa Emil som coach. 5 stycken 6 min stationer ala 90 s vila mellan. Rejäl genomkörare för hela kroppen. Tufft, svettigt och alldeles underbart. Som vanligt. Stark inledning på helgen. Kämpar vidare. Stolt och stark!  

Av Malin Nilsson - 4 november 2020 14:49

Har sagt det förut. Nämner det igen. Är stolt att jag investerade i fightbox. Inget pass är det andra likt. Variation, glädje gemenskap, svett, puls, kunskap och energi under samma tak. Idag blev det boxning. Var ett tag sedan senast. Lite ringrostig… men som jag saknat det. Älskar! Är fast. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 2 november 2020 13:11

Ny vecka. Nya utmaningar. Tiden springer iväg. Mitt lilla troll bara växer och växer. Vill stanna tiden. Trots att inte allt med småbarn inte är en dans på rosor. Långt ifrån. Men jag vill vara i denna bubbla. Älskar…. Inledde veckan på bästa Fightbox med cirkelfys. Älskar den typ av träning just nu. Ger mig så mycket energi och kärlek. Stannar så länge jag kan. Är här och nu! Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 1 november 2020 14:00

Efter om och men är jag nu nästintill övertygad att de här två cykelklasserna är de bästa. Lördag för bästa Fredrik och Renées söndagsklass. Båda på sats stadion. Tuffa, intensiva och en perfekt start på dagen. Perfekt helgträning. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards