Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Lördagens agenda

Av Malin Nilsson - 26 januari 2014 15:39

Sliten i kroppen efter veckans träning. Fem dagars träning bakom mig som verkligen mestadels varit riktigt bra pass som jag är stolt över trots lite skavanker i händerna och med en vänster skinka som inte helt varit hundra.
Efter fredagens lyckade träning gick jag med ett leende på läpparna hela dagen. Ingen kunde stoppa mig. Jag var oövervinnelig. Känslan tog jag med mig på lördagen då mitt BP pass på m3g gym stod på agendan på morgonen. Kroppen var sliten, men jag plockade fram fredagskänslan och energin och kärleken jag fick av mina kära deltagare och levererade. Hade jag inte lett passet själv hade kroppen fått vila. Men som sagt nu var det min klass så det fanns ingen återvändo. Och vilken energi och glädje som levererades. Ännu en gång förvånad av de där magiska krafterna som får en att ta i de där lilla extra som instruktör.
Helt slut efteråt, men bestämde mig ändå att avluta med en liten WOD. 100 KB sving, 100 situps och 100 armhävningar handrelease. Känslan efter var helt färdig både psykiskt och fysiskt. Men med ett leende på läpparna och en stolthet över min kropp. Nu skulle kroppen få vila och fyllas på med energi för att ladda inför nästa veckas utmaningar. Tänk på vilan och att fylla på med bränsle. Det är då kroppen byggs upp och träningen ger resultat.
Avslutade lördagskvällen med massa god mat, gott vin tillsammans med älsklingen och fina Josefine.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 28 augusti 2021 11:44

Den senaste tiden har Starkamalin befunnit sig i de småländska skogarna. Först ett par dagar i Småland. Därefter blev det en weekend på Böda, för att sedan vara i Småland igen. Det har varit skönt att komma bort ett tag och fly vardagen. Böda var und...

Av Malin Nilsson - 17 augusti 2021 14:27

Ibland blir jag trött på mig själv. För någon som är så velig som jag, det får man leta efter. Jag Hamnar ofta i dessa situationer. Det uppstår när det finns mer än en sak att välja på. Precis som idag. Det handlade att välja mellan två olika fysiska...

Av Malin Nilsson - 15 augusti 2021 18:03

Dagarna bara springer fram. Sommaren, som detta år visat sig varmare än normalt, verkar vara ett minne blott. Temperaturen har sjunkit och det börjar påminna om tidig höst. Vill inte att sommaren ska ta slut. Känns som en trygghet som sakta börjar lä...

Av Malin Nilsson - 11 augusti 2021 15:07

Bad nästan varje dag. Ja, så har det sett ut den här sommaren. Det var först föra året som jag egentligen började njuta på riktigt av vattnets kraft. Likadant är det med Texas. Han verkligen älskar att apportera i vatten. Kan hålla på hur länge som h...

Av Malin Nilsson - 9 augusti 2021 15:05

Ny vecka. Nya utmaningar. Känner mig peppad och hungrig på livet. Avslutade föra veckan med en teamwod på Fight Box. Körde med en av instruktörerna.  Var lite nervös, men det gick toppen. Gårdagens huvudfokus var min älskade Texas som fyllde ett år. ...

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards