Alla inlägg under april 2014

Av Malin Nilsson - 4 april 2014 22:50

0-20-20-20-20! Ja det var mycket press och böj som fick kickstarta fredagsmorgonen. Dagens Wod bestod nämligen en 20 min timecap av 20 thrusters- 20 Power Clean- 20 front squat- 20 push Jerk- 20 thrusters. Där det varje påbörjad minut skulle göras 5 burpee. Och blev man som jag var klar efter dryga 15 minuter fick man glatt sätta sig i rodden och ro testen av tiden..... Kanske inte låter så farligt men helt färdig efteråt. Det var bara vilja, pannben och jävla anamma som gällde. Men ingen kunde stoppa starka Malin, jag rodde i mål och vann över alla hinder. 

Belönade mig sedan med en härlig frukost på bästa café egoiste på MOOD gallerian. Det var jag väl värd.

Av Malin Nilsson - 3 april 2014 22:36

I går var det en tidig start på morgonen med CF på södrastation. Inte många timmars sömn innan , så det var nära jag tänkte strunta i det. Men nu är ju jag starka Malin och då tar man tjuren i hornen och kör. Riktigt tufft pass med många Clean. Borjade med 3 hang Clean OTM i 10 minuter. Därefter laddade vi om för en 15 minuters AMRAP av följande: 10 power Clean -10 pullups-10 KB sving-10 toes To bar-10 ringdips eller smala armhävningar på tå (vilket jag gjorde). Nöjd ändå trots förutsättningarna från nattens få sömntimmar. Jag vann över mig själv än en gång. Jag övervinner allt!


idag blev det 1 mil in4.58 tempo på löpbandet. känns som starka Malin är tillbaka på Alvar igen sedan föra veckans sjukdom. I am back! 

Av Malin Nilsson - 1 april 2014 21:10

Morgonen inleddes med Tröskelintervaller på Djurgården och gärdet med bästa pt Pernilla. Dagens tröskel bestod av fem stycken 6 minuters intervaller med  två minuters gå och joggvila mellan varje. På intervallerna höll vi ett dryga 4.40 tempo. Riktigt jobbigt. Både mentalt på grund av att sex minuter är lång tid, samt fysiskt pågrund av att tempot vi höll i sex minuter är strax under mjölksyretröskeln. Men efteråt väldigt nöjd över min presentation. Så det var en trött och Stolt starka Malin som unnade sig en två timmars klipp och färgbehandling på altoego med bästa frisören vicki efteråt. Det var jag väl värd!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards