Alla inlägg under juli 2020

Av Malin Nilsson - 22 juli 2020 14:38

Cykelintervaller ala starkamalin fick inleda onsdagen. Mycket pannben krävdes, men det blev ett bra pass till slut. Det är inte alltid träningen är en dans på rosor från start. Men tack vare en vilja av stål blev det bra. Stolt över mig själv. Firade med yinyoga. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 21 juli 2020 15:13

Hade inga förväntningar alls i förmiddags när jag satte igång träningspasset. Resultatet blev ett av mina bästa pass på länge. Överkroppsslakt ala starkamalin stod på agendan. Hemmaträning deluxe! 10 stycken övningar ala 100 reps på varje. Avslutade med en tabataserie skuggboxning. Sjukt bra känsla. Kände mig stark och oslagbar. Firade med 30 min yinyoga. Kämpar vidare! Stolt och stark och jäkligt nöjd över min insats och hela mig!

Styrekepasset 10 övningar ala 100 reps.

  1. Push up på hantlat
  2. Latsdrag
  3. Enarms bänkpress
  4. Enarms bred rodd
  5. Bröstflyers
  6. Enarmsrodd smalt
  7. Axelpress
  8. Bicepscurl
  9. Enarmspress bakom nacke
  10. Axeldrag
Av Malin Nilsson - 20 juli 2020 14:34

Ny vecka. Nya utmaningar. Måste försöka kämpa. För älsklingens skull! Mitt allt.

Avslutade veckan i går på bästa sätt med cykelintervaller, lite pilates och yinyoga. Resten av söndagen spenderades i Hellas med älskade mor och mys hemma på kvällen.
Måndagen inleddes med ett abs and ASS pass. Allt från sats online tjänst. Tufft, svettigt och utmanande. Riktigt bra insats. Firade med yinyoga.Stolt över mig själv. 
Kämpar vidare.
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 18 juli 2020 18:42

Dagarna går, men saknaden består. Blir bara allt mer påtaglig. Han var det jag levde för. Nu känns det som livets mening inte finns. Vill bara ha honom i min famn. Min älskling, mitt allt.

 
Träningen, både hårt och lugnt, är det som jag mår bra av. Här kan jag koppla av, skingra tankarna och släppa loss.
Igår blev det cykelintervaller ALa StarkaMalin. 5(2min-90s-60s-45s-30s) intervaller med 1 min vila på de längsta och 15 s vila på de kortaste. Trots andra cykelpasset på raken, blev det ett jäkligt bra pass. Mycket pannben och vilja krävdes. Otroligt Stolt över min insats. Avslutade med lite core, innan resten av dagen spenderades på älskade Grinda. Det bästa av världar.
Idag blev det armslakt ALa hemmaträning deluxe. 60-50-40-30-20-10 reps ALa 6 övningar. Varje varv inleddes med 7 stycken handstand pushup. Riktigt gött pass som avslutades med 7 st 30s intervaller skuggboxning. Och självklart yinyoga. Stark start på helgen!
Kämpar vidare!
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 16 juli 2020 17:10

Känner mig tom. Saknaden blir bara större. Känns som törnrostaggar river i hjärtat.  Panik. Ångest. Längtan. Vill bara ha honom här. I min famn. Älskade Bamse! Mitt allt.

Torsdagen inleddes med cykelintervaller på sats stadion. Självklart ensam i salen. Blir både långa och korta intervaller. Lite gott och blandat. Skönt att få svettas och få upp pulsen. Avslutade med lite pilates och yinyoga ute i solen på gräsmattan. Kämpar vidare. 
Stolt och stark!

 

Av Malin Nilsson - 15 juli 2020 15:11

60-50-40-30-20-10 reps. 6 stycken övningar med fokus på bröst och rygg. Varje varv inleddes med 7 st chins. Avslutade med en tabatarond med skuggboxning. Hemmaträning när den är som bäst. Firade med yinyoga på mattan.

Kämpar vidare!
Stolt och stark!
Av Malin Nilsson - 14 juli 2020 16:59

Kronprinsessan Victorias födelsedag. Flaggdag. Inget är som vanligt på grund av omständigheterna som råder. Försöker, men kommer det någonsin bli likt det som var? Troligen inte. Allt som har hänt hittills det här året har förändrat allt. Bortgången av min älskling fick bägaren att rinna över helt. Saknaden blir bara större och större. Min älskling. Mitt allt! Inledde tisdagen med ett kort vinyasa pass för att kicka igång kroppen innan dagens corepass. Tabata och 40/20s intervaller stod på agendan. Avslutade med ett 45 min pilatespass. En rejäl genomkörare för StarkaMalins core. Firade med ett skönt yinyogapass. Allt från sats onlinetjänst. Kämpar vidare! Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 13 juli 2020 14:27

Saknaden blir bara större och större. Längtan efter min älskade Bamse är obeskrivlig. Vill bara vakna och att allt ska vara en fruktansvärd mardröm. Tyvärr är inte verkligheten så. Bryter mer ihop än att bita ihop. Vill bara ha honom i min famn. Mitt allt.

Inledde veckan med cykelintervaller på idrottskliniken. Självklart ensam i salen. Blev både långa och korta intervaller. Hög kadens. Hög puls och en vilja av stål. Skönt att få köra av sig och ta i.blev en halvtimme yinyoga efter hemma på mattan.  Kämpar vidare. Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards