Alla inlägg den 3 juli 2020

Av Malin Nilsson - 3 juli 2020 16:41

Saknaden är enorm. Biter och bryter ihop. Minnen från de mest underbaraste 13 år strömmar fram. Känner tacksamhet för tiden vi fick. Känner ilska för att han har tagits ifrån mig. Älskar min kille så…  Älskade Bamse. Mitt hjärta!

Träningen har varit en viktig del senaste tiden. Precis som tidigare krissituationer. Smugit igång löpningen igen, samt fortsätter styrketräningen hemma med redskap, fantasi och kroppsvikt. Dagarna inleds med ett kort yogapass för att väcka kroppen. Därefter styrka, fys eller en kombination av båda. Avslutar med ett lugnt yinyogapass. Det bästa av världar.

Igår blev det löpning. Både inne och utomhus. Vart 5.30 min, sprang jag fem varv runt huset. Det blev totalt 8 gånger. Dvs 8x5 varv.

Fredagens fys/styrka var underdelen av kroppen i fokus. 8 stycken tabataintervaller följt av en 10 min OTM. Otm delen bestod av 1 burpee, 3 pushup och 5 airsquat. Varje min adderade jag 1 burpee. Så den sista minuten blev det 10 burpees. Avslutade med lite extra styrka för ben och rumpa med träningsbandet. Stark och härlig känsla. En riktigt bra träningsfredag. Ikväll blir det yinyoga.

Kämpar vidare! Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards