Alla inlägg under mars 2016

Av Malin Nilsson - 18 mars 2016 10:51

Trött och koncentrerat nervsystem. Jobbande muskler. En jäkla vilja. Pannben vässat till Max. Positiva tankar. Delmål som resulterar i ett större mål. 13 min krigande. Push från andra, svett, pust och massor av kärlek...., en bra sammanfattning av morgonens tidiga möte med 16.4 Tänk att 13 min, trots skalning, känns så..... Obeskrivlig..... Stolt!

Av Malin Nilsson - 17 mars 2016 11:23

Pannben....vilja. Väldigt mycket pannben, en grym pt och ett helt fantastisk Djurgården och gärdet. Det var det som behövdes denna torsdagsmorgon. Vårsolen som dansade på himlen och värmde som bara en sol kan. Helt fantastisk, jäkligt jobbig och alldeles underbar intervallmorgon.
3x8 min i 4.30-4.40 tempo. 2 min vila. Avslutade med en 6 min i strax under 4.30 km/h.

Av Malin Nilsson - 16 mars 2016 13:56

Något velande. Lite nervös och med en skräckblandad förtjusning klev ja in i nygamla lokaler på Hötorget tidigt i morse. Ångrar mig? Inte det minsta. Kände mig välkommen och det blev en jäkla bra upplevelse. Tung, svettig och alldeles underbar. Riktigt kul att ja äntligen tog steget till sist. Firade med en cykeltur i kortbyxor på nya skotthojen. Läskigt, men alldeles underbart!

Str: Deadlift, heavy single med god form

WOD (intense): tid 6 min
4 RFT:
10 Boxjumps
10 Deadlifts 60% 1RM
10 Burpees

Av Malin Nilsson - 15 mars 2016 20:37

Lyssna på kroppen. Starka Malin har blivit mycket bättre på det och är stolt över mina val. Är stolt över min kropp. Den är värd det absolut bästa.
Gårdagens vila var verkligen välbehövlig. Kropp och knopp har varit i högvarv flera dagar i streck och var otroligt tacksam att igår inte göra någonting. Bara vila och ladda batterierna.
Idag var både kropp och knopp redo igen. Morgonen inleddes med ett besök på sats Sveavägen. Löpintervaller stod på agendan. 24 st 40s intervaller i 3.30 km/h tempo med 1.10 vila. En rejäl utmaning. Grymt stolt att ja klarade av upplägget. Avslutade med 15 min coreträning. Nu är ja igång igen!

Av Malin Nilsson - 13 mars 2016 19:15

Jämn puls, samma intensitet, pannben, vilja och nyfikenhet. Dryga 90 min. 18 km löpning på vackra Djurgården och underbara gärdet. Tillsammans med bästa pt Nilla. Nästan helt ensamma. Underbar start på söndagen och perfekt avslut på veckan. Trötta, stumma ben efter, men otroligt skön känsla. Det kändes faktiskt mycket bättre än föra söndagen. Smart val av starka Malin att köra bröst igår och vila benen helt. För i morse var benen sugna, hungriga och villiga.
Perfekt avslut på veckan.

Av Malin Nilsson - 12 mars 2016 20:21

Stark,,vacker, stolt och lycklig. Ja de är några ord som beskriver starka Malin. För jag är jäkligt nöjd med mig själv och min kropp. Lite tyngre, vackrare och starkare.
Älskar när kvittona kommer av hård och effektiv träning. Sedan har ja blivit bättre att lyssna på kroppen och knoppen. Precis som igår och idag. Igår blev det ett rejält ryggslakt pass ALa starka Malin. Mycket mark, tungt och underbart.
Dagen till ära inleddes med ett bröst och biceps pass utan dess like. Vikterna har ökat. Starka Malin har blivit starkare. Happy lördag!

Av Malin Nilsson - 10 mars 2016 20:51

Puls.... Hög puls. Snabb frekvens och pedaler som glöder. Vässat pannben till Max. Omöjligt.? Aldrig för starka Malin. Jäkligt jobbigt. Jaaaa...
Sammanfattning av morgonens slagskott. För i morse avverkades cykelpasset revolver. Lät inte så farligt på papper. Verkligheten visade en annan sida. Jäkligt slut, men sjukt nöjd efter.
Revolver: 15x60 s, 1 min set vila.
Avslutning: 6x30s, 1 min set vila

Av Malin Nilsson - 8 mars 2016 20:27

Yes. Då var starka Malin igång med ännu en ny vecka. Gårdagens vila gjorde susen och var verkligen välbehövligt. Men i morse var det dax igen. Dagen till ära fick inledas med snabba 30 s löpintervaller på sats Regeringsgatan. 30 st med 60 s vila mellan. Hastighet på 3.30 km/h. Egenkomponerat pass och stolt över upplägg och dagens prestation. Avslutade med 15 min båltabata.
Trött i kropp men pigg i knopp!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards