Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Malin Nilsson - 1 februari 2014 21:15

Ännu en lördagmorgon tillsammans med mina tappra riddare på m3g gym i Gåshaga. Trots att jag är emot BP konceptet, tycker inte de är så funktionellt och skulle inte själv gå på en BPklass, så är det jäkligt kul att stå på scenen och inspirera och sprida träningsglädjen. Jag får ju så otroligt mycket energi och kärlek tillbaka. Efter passet brände ja av en liten Wod bestående av 3 varv av 30 deadlift 40 kg, 20 boxhopp 40 cm och 10 wallclimb. Trots att bränslet tog slut efter BP passet plockade jag fram lite reserver, pannben och jävla anamma och krigade mig igenom de tre varven som en vinnare. I morgon väntar vila och det förtjänar min vackra kropp.
Glöm inte att belöna dig själv. Njut och unna dig. Ge din kropp och själ all kärlek och omtanke
I kväll blir det mysmys med älsklingen, älskade Melodifestivalen och massa god mat och vin. Kärlek för både kropp och själ.

Av Malin Nilsson - 1 februari 2014 21:15

Ännu en lördagmorgon tillsammans med mina tappra riddare på m3g gym i Gåshaga. Trots att jag är emot BP konceptet, tycker inte de är så funktionellt och skulle inte själv gå på en BPklass, så är det jäkligt kul att stå på scenen och inspirera och sprida träningsglädjen. Jag får ju så otroligt mycket energi och kärlek tillbaka. Efter passet brände ja av en liten Wod bestående av 3 varv av 30 deadlift 40 kg, 20 boxhopp 40 cm och 10 wallclimb. Trots att bränslet tog slut efter BP passet plockade jag fram lite reserver, pannben och jävla anamma och krigade mig igenom de tre varven som en vinnare. I morgon väntar vila och det förtjänar min vackra kropp.
Glöm inte att belöna dig själv. Njut och unna dig. Ge din kropp och själ all kärlek och omtanke
I kväll blir det mysmys med älsklingen, älskade Melodifestivalen och massa god mat och vin. Kärlek för både kropp och själ.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards