Alla inlägg under juni 2020

Av Malin Nilsson - 2 juni 2020 13:00

Länge sedan sist.... de senaste månaderna har varit den konstigaste och mest annorlunda tiden i StarkaMalins liv. Samhället har förändrats och kriser vi inte kunde tänkas drabba ett land som Sverige har drabbat hela världen. Blev en av dem som fick utstå sjukdomen i flera veckor. Obeskrivlig tid. Tog lång tid att komma tillbaka. Kändes som kroppen var uppäten.... 

började smyga igång med hemmaträning. Använder min egen kropp och olika band som redskap. Låter fantasin bestämma. Hemmaträningen kör ja än idag. Varit på gym ett fåtal gånger, men då enbart kört ensam i cykelsalen eller på crosstrainern när det är mer än 2 meters avstånd till närmsta granne. Vågar och känner mig inte trygg på gym och offentliga miljöer längre. Ansvaret ligger hos varje individ, men många struntar och tror allt är som vanligt. Det gör mig rädd...
Skadad i höger höft sedan jag blev frisk från Corona. och lätt stukning av fot på grund av klev snett, sedan i söndags. Biter ihop. Men även bryter ihop. Viktigt att våga visa känslor. Våga bli arg. Våga vara svag för att sedan bygga upp sig igen. Precis som nu. 
Allt kommer bli bra!
Dagens hemmaträning
60-50-40-30-20-10 reps 
Spiedermanpushup
Latsdrag
Smal rodd
Bröstpress
Axeldrag
Bredrodd
 
Sats coretabata online 15min
Yinyoga 30 min
 
StarkaMalin levererar! Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards