Alla inlägg under augusti 2020

PB!

Av Malin Nilsson - 22 augusti 2020 14:39

PB! På första övningen. Push ups. I reps. 75 stycken blev det. Sjukt stolt! Passet bestod av 10 övningar ala 100 reps på varje. Överkroppsslakt de luxe som avslutades med en rond tabataintervaller med handskarna. Skönt att få slå av sig och pressa ut det sista. Firade med yinyoga. Självklart allt hemma i lägenheten. Älskar hemmaträning. Kämpar vidare! Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 21 augusti 2020 14:55

Gårdagens vila gjorde underverk. Fick Nya krafter som gjorde dagens coreslaktpass magiskt. Självklart svettigt och tufft. Kände mig extra stark och oövervinnerlig. Ett tabata pass, samt 2 stycken Absolution. Allt från sats online. Stark start på fredagen. Våga vila! Då kommer kommande pass bli extra bra och skapar resultat. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 19 augusti 2020 15:04

2 min-90s-60s-45s-30s x5. Passet som jag själv skapat och döpt till intervaller ala starkamalin. Ett av mina favorit cykelpass. Samma upplägg inledde starkamalin sin onsdag. Riktig svettfest. Självklart själv i cykelsalen. Träningsvärken från måndagens benpass sitter kvar och gör sig tydligt påmind. Därför är jag extra stolt över förmiddagens insats. Extra vässat pannben och en vilja av stål. Precis vad starkamalin har. Kämpar vidare. Stolt och stark.

Av Malin Nilsson - 18 augusti 2020 23:34

Trx, träningsband, push up vikter, bord och egen kroppsvikt. Det var utrustningen som behövdes till dagens överkroppsslaktpass de luxe. 21-15-9-6 reps av tre övningar i 6 olika serier. Tufft, utmanande och riktigt gött avslutningspass på Smålands vistelsen för den här gången. Snart väntar hemfärd till Stockholm. Kämpar vidare. Stolt och stark!

Av Malin Nilsson - 17 augusti 2020 16:40

60-50-40-30-20-10 reps av Airsquat-Utfall fram/bak/sida-Utfall korsa bakom-Sparka bak/sida/fram-0,5 Air sqat gå fram och tbk. Så inledde Starkamalins måndag. Känns, och vågar knappt tänka på de kommande dagarna. Andra gången jag gör detta pass och har fortfarande starka minnen från sist. Gick bättre än sist, då jag är starkare nu. Föra gången hade jag legat sjuk i 3 veckor och var ett av de första passen. Riktigt nöjd och slutkörd firade med yinyoga.

Haft uppehåll två veckor, men nu är Starkamalin tillbaka.  

Av Malin Nilsson - 2 augusti 2020 14:39

CykelIntervaller ALa StarkaMalin. 5(2min-90s-60s-45s-30s). Så inleddes StarkaMalins söndag. På småländsk mark. Ensam i cardiosalen på Norremark. Välbehövligt. Behövde svettas. Inte tänka. Bara köra och rensa skallen.

Avslutade med lite core och yinyoga hemma på mattan. Stolt över min insats!
Kämpar vidare. Stolt och stark.
Av Malin Nilsson - 1 augusti 2020 13:59

Ny månad. Nya möjligheter. Har Haft problem med överkroppen den här veckan. Främst nacke och bröstrygg. Längesedan jag hade den typ av problem. Fick lite behandling i onsdags, men kände att det behövdes mer. Så i förmiddags blev det besök hos en med det där lilla extra. Helt mörbultad och känner mig konstig. Men vet att det är reaktionen från behandlingen och kroppens sätt att reagera. Kommer att ta ett par dagar. Tålamod. Tacksam och stolt att jag investerade behandlingen till min kropp. Det är den värd. 

Innan besöket blev det överkroppsslakt deluxe på hemmaplan. 10 övningar ALa 100 reps.
1. Push up på vikter
2.Latsdrag
3.bröstpress enarms
4. Bredrodd enarms
5. Flyers
6. Smalrodd enarms
7.bicepscurl
8.  Axelpress enarms
9. Tricepspress bakom nacke enarms
10. Axeldrag
 
Kämpar vidare. Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards