Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Malin Nilsson - 7 juni 2014 20:04

Jag jobbar mycket med uttrycket Att spränga gränser. Det vill säga man gör sådana saker man inte klarat innan och tyckt nästintill vara omöjliga. Idag sprängdes en sådan för starka Malin.
Morgonen inleddes med dryga 15 km distans i 5.30 tempo i Hellas' med Nike running club Nacka. Gränsen var därmed sprängd. Längsta sträcka som starka Malin sprungit innan i sitt liv är 11 km. Alltså 4 km längre idag. Grymt nöjd och stolt över mig själv att jag höll hela vägen. Och tack gruppen som jag sprang med. Ni fick mig att mata på meter efter meter. Tillsammans var vi oövervinneliga.
Att dessutom få springa i den vackra natur som Nacka erbjöd var sagolikt. En underbar vacker naturupplevelse kombinerat med svett, pannben och en riktig utmaning för muskler och hjärta. De bästa av båda världar.
Att sedan få avsluta Hellas' äventyret med årets första dopp ute var underbart och som grädde på moset på upplevelsen.
Som sagt grymt stolt över mig själv och även över fina Sara som också sprängde sina gränser. Tillsammans är vi oslagbara. Allt går. Det gäller bara att tro och lita på sig själv. Älska sig själv. Ingenting är omöjligt!

I morgon smäller det!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards