Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Malin Nilsson - 24 mars 2014 22:48

Lite sovmorgon i morse så idag blev det lunchpass för starka Malin. Började med 4 set backsquat där jag stegade upp i kilo för varje set, men körde samma rep. Låg på 9 rep. Likadant i bänkpressen som jag körde som andra övning. Något seg och trötta muskler sedan lördagens träning. Speciellt i bänkpressen. Där var det nästan bara pannben och jävla anamma. Men back squaten kändes förvånansvärt bra ändå. Eftersom jag inte hade någon spegel var jag osäker på djupet och filmade. Men jag gick absolut inte ned för lite. Kul och bra att filma sig själv. Både för utveckling och lärdom. Faktiskt rätt nöjd! Sedan körde jag 3 set sidoplanka med vikt. 30 s på varje sida. Bra men riktigt jobbig övning. Därefter var jag med och körde dagens lunchpass på boxen. Riktigt jobbig Wod. Helt färdig efter men ändå nöjd över mitt resultat trots att jag var lite sliten. Imponerad över den fantastiska maskin vi bär på. All kärlek åt våra underbara kroppar. Ta hand om den på bästa sätt. Älska dig själv.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards