Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Malin Nilsson - 12 mars 2014 22:40

Det är något speciellt varje gång man kliver in på CF Nordic. En känsla man inte kan ta på. En känsla av Power, energi, lust, hunger och kärlek. En perfekt energikick inför det som väntar inne i boxen. Imorse var det singelträning med Nils. En riktigt grym tränare. Så pedagogisk och jordnära, men samtidigt professionellt proffsig på de han levererar. Idag på vår första riktiga dejt gick vi igenom alla övningar på fitness Five och testade rätt vikt och tid på respektive moment. Riktigt tufft, speciellt ben och bröst. Många bra tips fick jag med mig som kommer göra utförandena lättare. Nils hade även planerat en WOD i slutet men det fick jag göra själv eftersom vår tid redan gått över.... Och att göra den Woden själv var inte roligt. Jäkligt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Passen hade slutat, musiken var av och det var jag mot Woden. Men det gick. Jag krigade mig igenom de 15 minuterna. Pannben, envishet, vilja och en jävla anamma hela vägen in i mål. Nils Wod bestod av 300 m rodd, 10 burpee och 10 walking på alla fyra. En AMRAP alltså på 15 min. Jag hann nästan 6 varv. Det som återstod var 10 walking. Helt färdig efter. Men jäkligt stolt över mig själv!

Av Malin Nilsson - 12 mars 2014 22:40

Det är något speciellt varje gång man kliver in på CF Nordic. En känsla man inte kan ta på. En känsla av Power, energi, lust, hunger och kärlek. En perfekt energikick inför det som väntar inne i boxen. Imorse var det singelträning med Nils. En riktigt grym tränare. Så pedagogisk och jordnära, men samtidigt professionellt proffsig på de han levererar. Idag på vår första riktiga dejt gick vi igenom alla övningar på fitness Five och testade rätt vikt och tid på respektive moment. Riktigt tufft, speciellt ben och bröst. Många bra tips fick jag med mig som kommer göra utförandena lättare. Nils hade även planerat en WOD i slutet men det fick jag göra själv eftersom vår tid redan gått över.... Och att göra den Woden själv var inte roligt. Jäkligt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Passen hade slutat, musiken var av och det var jag mot Woden. Men det gick. Jag krigade mig igenom de 15 minuterna. Pannben, envishet, vilja och en jävla anamma hela vägen in i mål. Nils Wod bestod av 300 m rodd, 10 burpee och 10 walking på alla fyra. En AMRAP alltså på 15 min. Jag hann nästan 6 varv. Det som återstod var 10 walking. Helt färdig efter. Men jäkligt stolt över mig själv!

Av Malin Nilsson - 12 mars 2014 22:40

Det är något speciellt varje gång man kliver in på CF Nordic. En känsla man inte kan ta på. En känsla av Power, energi, lust, hunger och kärlek. En perfekt energikick inför det som väntar inne i boxen. Imorse var det singelträning med Nils. En riktigt grym tränare. Så pedagogisk och jordnära, men samtidigt professionellt proffsig på de han levererar. Idag på vår första riktiga dejt gick vi igenom alla övningar på fitness Five och testade rätt vikt och tid på respektive moment. Riktigt tufft, speciellt ben och bröst. Många bra tips fick jag med mig som kommer göra utförandena lättare. Nils hade även planerat en WOD i slutet men det fick jag göra själv eftersom vår tid redan gått över.... Och att göra den Woden själv var inte roligt. Jäkligt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Passen hade slutat, musiken var av och det var jag mot Woden. Men det gick. Jag krigade mig igenom de 15 minuterna. Pannben, envishet, vilja och en jävla anamma hela vägen in i mål. Nils Wod bestod av 300 m rodd, 10 burpee och 10 walking på alla fyra. En AMRAP alltså på 15 min. Jag hann nästan 6 varv. Det som återstod var 10 walking. Helt färdig efter. Men jäkligt stolt över mig själv!

Av Malin Nilsson - 12 mars 2014 22:40

Det är något speciellt varje gång man kliver in på CF Nordic. En känsla man inte kan ta på. En känsla av Power, energi, lust, hunger och kärlek. En perfekt energikick inför det som väntar inne i boxen. Imorse var det singelträning med Nils. En riktigt grym tränare. Så pedagogisk och jordnära, men samtidigt professionellt proffsig på de han levererar. Idag på vår första riktiga dejt gick vi igenom alla övningar på fitness Five och testade rätt vikt och tid på respektive moment. Riktigt tufft, speciellt ben och bröst. Många bra tips fick jag med mig som kommer göra utförandena lättare. Nils hade även planerat en WOD i slutet men det fick jag göra själv eftersom vår tid redan gått över.... Och att göra den Woden själv var inte roligt. Jäkligt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Passen hade slutat, musiken var av och det var jag mot Woden. Men det gick. Jag krigade mig igenom de 15 minuterna. Pannben, envishet, vilja och en jävla anamma hela vägen in i mål. Nils Wod bestod av 300 m rodd, 10 burpee och 10 walking på alla fyra. En AMRAP alltså på 15 min. Jag hann nästan 6 varv. Det som återstod var 10 walking. Helt färdig efter. Men jäkligt stolt över mig själv!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards