Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Malin Nilsson - 22 mars 2014 20:01

Bästa dagen på veckan. Lördag! Imorse öppnade jag m3gym extra tidigt på morgonen för. Att hinna med min egen träning innan gymmet öppnade och det var dax för min egen klass. Idag var det träning alla fitness Five. Mycket fokus låg på teknik, många reps och känsla. Därefter brände jag av min favoritwod bestående av tre varv av 30 marklyft 40 kg-20 boxjump och 10 wallclimb. Styrkepasset gick okej, men veckans träning med blandannat PR och 14.4 hade satt sina spår och gjorde sig väl påmind. Så det handlade mycket om pannben, envishet, vilja och att tro på sig själv. Woden kändes förvånansvärt bra rakt igenom. Jobbig men hade ett jäkla bra flyt rakt igenom.
Sedan var det dags för mina tappra krigare att få svettas. Ett fantastiskt gäng i morse. Det var girlpower utan gränser.
Därefter var det repan och barnpassning till fyra innan det var dags att hämta älsklingen. Han är verkligen allt för mig.
Kvällen tillbringas med min lilla Björn, fina Sara, mat och dryck och massa kärlek. Bara njuta och ta de som de kommer. Kärlek över gränserna.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards