Alla inlägg den 1 december 2019

Av Malin Nilsson - 1 december 2019 19:06

Fortfarande kan jag inte fatta att jag föra veckan tog det steg jag borde tagit för 13 år sedan.... skita i andra och börja min resa på min egen väg. Som jag längtar. Först väntar ett par veckor av stillhet och vila. Och det gör StarkaMalin bäst i sin lilla oas på söder tillsammans med älsklingen. Känns som att något är på väg att hända. Ett par dagar i sträck där jag verkligen trivts med livet. Innan har det varit topppar och rejäla dalar på samma dag. Vet inte när det var sist ja kände så här. En känsla jag vill hålla fast vid. Nu kan inget stoppa mig.

I går förmiddags var jag på ett av de bästa cykelpass någonsin. Både med en grym instruktör med ett rejält toppupplägg och en sparringpartner bredvid som fick mig att ta ut det där lilla extra. Magiskt jobbigt, kul och härligt. Firade med body Balance. Resten av dagen spenderades med julmys tillsammans med älsklingen, massa god mat, Så mycket bättre och massor av kärlek. 

Söndagen inleddes med ett härligt 10 km distanspass söder om söder med bästa Nilla. Mycket upp och nedför. Backträning deluxe. Firade med lite båltabata. Känns som löpformen är på väg tillbaka. Heja!

Avslutar 1advent med lussekatter, glögg, massa mys med älsklingen. raggmunkar, glass och massa julmys och kärlek med min kille.

Stark inledning på december!

 

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards