Alla inlägg den 22 februari 2020

Av Malin Nilsson - 22 februari 2020 21:29

Skingra tankarna, njuta, unna sig livets goda och bara vara här och nu. Precis som denna februarilördag. Inledde förmiddagen med ett rejält tufft, svettigt och alldeles underbart cykelpass på sats liljeholmen. Det var bästa Catrin som ledde klassen och självklart bjöd hon som vanligt på en grym timme utan att göra någon besviken. Älskar hennes klasser. Hon vet verkligen hur man får deltagarna lämna komfortzonen. Därefter blev det lugn och harmoni på bästa Sveavägen med yinyoga. Efter klassen blev det lunch på Reload med en jäkligt god laxsallad.

Sedan var det dax för lördagens höjdpunkt. Magnus uggla på göta lejon. Älskade Uggla, tröttnar aldrig på den mannen. Unnade mig en Magnus uggla tröja efter. Som att inte det vore nog blev det ett biobesök på Söderhallarna efter showen. Min pappa Marianne blev filmvalet och det ångrar jag inte en sekund. En av de bästa filmerna jag sett. Svensk film när den är som bäst.

Avrundar kvällen med laxpasta, så mycket bättre och choklad.

Det här är jag värd!

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards