Alla inlägg den 9 februari 2020

Av Malin Nilsson - 9 februari 2020 18:09

Börjar gråta bara ja ser och hör andra springa.... se deras lycka, målvetenhet, beslutsamhet och medvetenhet. Höra deras flåsande, steg som glöder mot marken och svetten som flödar nedför pannan.... vill vara där mer än något annat.... jag vill springa!

Skingrade tankarna i går morse med ett rejält överkroppsslakt pass på sats Odenplan.  Blev ett av StarkaMalins favoriter med 5 övningar ALa 100 reps på varje. Bänk-latsdrag-militärpress-omvänd rodd-smala push ups. Vet att jag är stark och otroligt stolt över mig själv... en tröst som värmer stunder som denna.

I morse blev det cykling på sats stadion. Länge sedan sist och fick ett väldigt fint bemötande, vilket värmde. Riktigt skönt att få ta ut sig rejält. Avlutade med lite båltabata.

Avrundade söndagen med 85 min yinyoga på sats Sveavägen med bästa Betty som coach. Magiskt bra. Precis vad StarkaMalin behövde. 

Stolt och stark!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards