Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Malin Nilsson - 2 februari 2020 20:39

Två veckor har passerat.... älskade hem. Saknaden är obeskrivlig.... tar en dag i taget. Vet att snart är allt som vanligt igen.... tillsammans med älsklingen i vår lya. Men ja vet att trots förutsättningarna livet i dagsläget de bästa för situationen...

Tror dock att jag dragit mig vatten över huvudet nu när jag börjat jobba halvtid...  ska ge de några veckor... men jag är redan nu någon annan stans i tankarna... ser ljust på framtiden.
Igår morse blev det axel och ryggslakt på sats Odenplan. Älskar köra tidiga lördagar där.... lugnt, men bra stämning. Trots lite sliten kropp var det bra tryck i musklerna. Förvånad själv. Stolt över min kropp. 
Söndagen inleddes med löpning med tsm... lite ont i foten sedan kortisonsprutan i fredags, så var inte den mest rogivande turen. Men ok trots förutsättningarna... avslutade på topp ändå med hot yoga.
Blev en bra söndag till slut.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards