Alla inlägg den 4 februari 2020

Av Malin Nilsson - 4 februari 2020 17:00

Åter tillbaka i cykelträsket. J.... fot... så trött på den. Ingen löpning denna vecka pga smärta... bara flås genom glödande pedaler. Sticket från kortisonsprutaN resulterade inte alls samma som sist. Då var  det som jag fick en ny fot och kortisonet tog Direk. Denna gång resulterade Snarare tvärtom. Ville ligga steget före och ta sprutan innan samma symtom som föra våren uppstod. Nu känns det som jag är tillbaka där jag var i våras... vet att jag hade tur sist som slapp komplikationer, vilket många får. Hatar bara smärta. Tvivlar om jag verkligen gjorde rätt. Skulle jag väntat? Lever just nu på hoppet. Och som ortopeden sa vid återbesöket tidigare i dag att det kan ta dryga veckan innan kortisonet börjar verka. Försöker tänka positivt. Tålamod! Vill springa!

Igår var det totalvila för underkropp. Därför unnade jag mig ett DF armslaktpass på Barrys med bästa Elin som coach. Behöver uppmuntran för att orka kämpa mig genom den här fotkrisen.
Vill inte göra de som gör ont. Men behövde flåsa lite i morse. Därför vara the trip 7.45 på sats Sture ett utmärkt alternativt. Blev lite core efter klassen och som dessert unnade jag mig hotyoga på spårvagnshallarna.
Får göra det bästa av situationen. 
Stolt, frustrerad och stark!
 

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards