Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Malin Nilsson - 10 oktober 2014 14:50

Yes jag klarade det. Än en gång hade starka Malin bevisat att inget är omöjligt och att pannbenet å kärleken är de bästa redskapen, samt tron på sig själv. För det var precis vad som behövdes i går morse när löpintervaller stod på agendan. 3 set ALa 1 set bestod av 7x75s varav 45 s vila mellan varje intervall. Setvilan låg på 4 minuter. Tempot på intervallerna låg på strax under 4 min per km. Riktigt jobbigt, men ack vad stolt starka Malin var när sista intervallen var avklarad.


När klockan ringde i morse var det lockande att ligga kvar. Men när starka Malin väl har bestämt sig, blir det så. Och jag ångrar inte en sekund. Morgonen på boxen med bästa coach Johan vid rodret bjöd på massa godbitar att sätta tänderna i. Ett pass där hela kroppen fick sig en rejäl utmaning. Och där återigen pannben, tron på sig själv och kärlek till det man gör, var resurserna som behövdes för att nå toppen. Och det gjorde vi. Tre starka tjejer som visade vad skåpet ska stå.
Vi var oslagbara.....
Att dessutom få äran att tillsammans med grymma coach Stefan axla lunch gänget, blev extra grädde på moset. Vilka adepter! Riktiga krigare som kan gå med huvudet högt denna fredag. Tack för all kärlek och glädje ni ger mig.
A.
5 set:
Front squat x 5 @75-80%
Vila 30 s
Repklättring utan ben x 3-4
Vila 2 min B.
3 set:
500 m rodd
10 burpee pullups
Vila 3 min


Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards