Alla inlägg den 31 augusti 2019

Av Malin Nilsson - 31 augusti 2019 21:14

Onda aningar innan. Bra på att förutspå saker och händelser. Och i morse var en sådan där då StarkaMalins förväntningar var besvarade. Passet var inte alls någon hög klass på. Känt de innan när jag deltagit på pass med samma coach. Men tycker alla är värda en chans. Men nu vet jag att jag inte kommer utsätta mig för samma situation igen. För visa funkar det. Dock inte förr mig. Alla är olika. Hur som helst var det överkropp i fokus och gjorde det bästa av situationen. Så det blev en genomkörare iallafall.

Resten av dagen har inneburit jobb. Ikväll har älsklingen och jag varit å käkat mjukglass i gamla stan. Nu blir det grillning och massa mys och kärlek. Härligt avslut på lördagen.!

Av Malin Nilsson - 31 augusti 2019 21:14

Onda aningar innan. Bra på att förutspå saker och händelser. Och i morse var en sådan där då StarkaMalins förväntningar var besvarade. Passet var inte alls någon hög klass på. Känt de innan när jag deltagit på pass med samma coach. Men tycker alla är värda en chans. Men nu vet jag att jag inte kommer utsätta mig för samma situation igen. För visa funkar det. Dock inte förr mig. Alla är olika. Hur som helst var det överkropp i fokus och gjorde det bästa av situationen. Så det blev en genomkörare iallafall.

Resten av dagen har inneburit jobb. Ikväll har älsklingen och jag varit å käkat mjukglass i gamla stan. Nu blir det grillning och massa mys och kärlek. Härligt avslut på lördagen.!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards