Alla inlägg den 12 september 2015

Av Malin Nilsson - 12 september 2015 19:58

På något sätt älskar jag de här. De riktigt brinner i hjärtat. Samtidigt längtar ja bort åt söder. Men frågan är om det är rädsla, bekvämlighet eller kärlek? Känner mig som en främling samtidigt som ja känner mig mer hemma än någonsin....

Veckan har bara sprungit iväg. Mycket jobb men självklart en hel del träning. Tung styrka har byts mot uthållighet och flås. Onsdagsmorgonen bjöd på spinning intervall 45 min och lite bålträning på det. I torsdags blev 1800 meter i Eriksdalsbadet för starka Malin och igår morse blev det veckans andra transformers klass.
Trött i varenda muskel tog starka Malin tjuren i hornen i morse och åkte till sats Odenplan för en cykelklass med bästa Roberto. Riktigt grym instruktör med bra upplägg. Kul och väldigt jobbigt. Avslutade med lite tabatabål. Tuff och svettig start på lördagen. Men jäkligt stolt och glad efter. En kickstart på helgen.
Nu väntar vila, lek och mys med älsklingen. God mat och dryck. och kärlek över alla gränser.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards