Alla inlägg den 9 december 2018

Av Malin Nilsson - 9 december 2018 17:37

Har nog fattat beslut, men vet inte om det är rätt. Gör jag det för min skull eller för andras? Varför denna tanke att vara alla till lags? Måste prioritera mig själv. Innerst inne vet jag svaret. Det handlar bara om att våga!

Axeln har sedan jag började på boxen igen blivit värre. Kändes så bra innan i somras när jag enbart var på sats.. Inte känts så bra på länge.... men nu är smärtan tillbaka. Har funderat över problemet de närmsta dagarna och igår fattade jag beslut. Ett beslut jag är otroligt stolt över. Avbröt cfpasset och gick och körde det StarkaMalin är bäst på, utan smärta, på sats. Det resulterade att lördagens smärtsamma inledning blev riktigt bra till slut.

I dag blev det dryga 18 km löpning på tsm i 5.40 tempo. Första gången jag körde med dem och absolut inte sista. Skönt att ha en rutin med långpass varje söndag.

Trött, men stolt och stark kropp som avnjuter andra advents sista timmar på bästa sätt med lussekatter, glögg, vila och god mat.

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards