Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Malin Nilsson - 6 juni 2015 15:56

Du gamla du fria du fjällhöga nord..... Idag är det Sveriges födelsedag och den ska hedras, firas och minnas på bästa sätt. Vi ska vara stolta av att vara i detta vackra land. Världens vackraste plats..... I världen. Det enda som saknas är Skansen och Stockholm. Men kommer snart och då kommer jag aldrig svika min stad igen.... Lovar!
Dagen inleddes i de småländska skogarna. Att vakna upp bredvid med sin
Älskling är oslagbart... För min älskade bamse och starka Malin är återförenade och oskiljaktiga. Snart ska båda vara tillbaka i vår lilla oas på världens vackraste ö....

Ett tidigt besök i morse på idrottskliniken med cykelintervaller fick sparka igång Sveriges födelsedag. Tabata passet sedan gårdagen på sats kompassen i Göteborg gjorde sig väl påmind, så det var extra vässat pannben som krigade sig igenom intervallerna. Men starka Malin kunde inte stoppas. Resten av dagen tillbringas med god mat och älsklingen. Min största kärlek och starka Malin tillsammans på födelsedagen. Kärlek....över alla gränser!
Ja ja vill leva ja vill dö i Norden!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards