Direktlänk till inlägg 9 oktober 2015

Klippa navelsträngen

Av Malin Nilsson - 9 oktober 2015 20:13

Ibland vill inget sig och ibland vill det sig nästan för mycket. Oro att människor inte ska känna sig nöjda och att ja själv måste vara perfekt och alla till lags gnager fortfarande. Men. Just nu, trots viss oro, känns det som det börjar ljusna på riktigt och allt fler dörrar öppnas. Måste våga ta steget. Testa nya saker. Klippa navelsträngen. Lämna de gamla och för helvete tänka på mig skälv och inte andra.
Har under senaste dagarna dykt upp nya utmaningar och möjligheter som verkar sjukt spännande. Nyfikheten är stor och kan knappt vänta tills nästa vecka när starka Malin får mer kött på benen.
Det är iallafall riktigt skönt att lämna veckor att hemnet porr bakom sig. För äntligen är det klart. Min lilla oas är såld och den nya är köpt. 30 e november blir älsklingen och starka Malin söderbönor på riktigt. Längtar.
Träning har självklart hunnits med. Och som vanligt på morgonen. Den bästa tiden för att Kötta, vakna och samla energi för resten av dagen. Igår blev det 15 st 60 s löpintervaller på sats Sveavägen. Därefter ett välförtjänt bodybalance pass. Perfekt kombo av puls, svett, slit, rörlighet och kärlek för kropp och själ.
I morse blev det transformers på sats zenit. Svettigt värre. Men jäkligt pulshöjande start på fredagen och helgen som tillbringas med älsklingen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 28 augusti 2021 11:44

Den senaste tiden har Starkamalin befunnit sig i de småländska skogarna. Först ett par dagar i Småland. Därefter blev det en weekend på Böda, för att sedan vara i Småland igen. Det har varit skönt att komma bort ett tag och fly vardagen. Böda var und...

Av Malin Nilsson - 17 augusti 2021 14:27

Ibland blir jag trött på mig själv. För någon som är så velig som jag, det får man leta efter. Jag Hamnar ofta i dessa situationer. Det uppstår när det finns mer än en sak att välja på. Precis som idag. Det handlade att välja mellan två olika fysiska...

Av Malin Nilsson - 15 augusti 2021 18:03

Dagarna bara springer fram. Sommaren, som detta år visat sig varmare än normalt, verkar vara ett minne blott. Temperaturen har sjunkit och det börjar påminna om tidig höst. Vill inte att sommaren ska ta slut. Känns som en trygghet som sakta börjar lä...

Av Malin Nilsson - 11 augusti 2021 15:07

Bad nästan varje dag. Ja, så har det sett ut den här sommaren. Det var först föra året som jag egentligen började njuta på riktigt av vattnets kraft. Likadant är det med Texas. Han verkligen älskar att apportera i vatten. Kan hålla på hur länge som h...

Av Malin Nilsson - 9 augusti 2021 15:05

Ny vecka. Nya utmaningar. Känner mig peppad och hungrig på livet. Avslutade föra veckan med en teamwod på Fight Box. Körde med en av instruktörerna.  Var lite nervös, men det gick toppen. Gårdagens huvudfokus var min älskade Texas som fyllde ett år. ...

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards