Alla inlägg under april 2019

Av Malin Nilsson - 18 april 2019 22:03

Då var det torsdag... skärtorsdagen rättare sagt och i morgon bär det av till Småland. Till älsklingen och mamma. Som jag längtar. Längtar till min stora kärlek. Snart återförenade.....

I tisdags blev det styrka och lite avslutande Box, samt ett yinyogapass på kvällen. Igår vankades det 13 km löpning och lite bål.... för att dagen till ända dra av ett rejält överkroppspass..... nu är jag redo för lite långledigt..... välbehövligt delux!
Av Malin Nilsson - 15 april 2019 21:53

Kroppen är otrolig... andra dagen löpning på raken. Igår långdistans. I morse intervaller med bästa Nilla. 2x1 km-2x 800m-4x400 m. Tacka nilla för att ja klarade det idag... pannbensträning delux! Och ikväll vankades det yoga. Det bästa av världar. I morgon vila för benen. Stark inledning på veckan.

Av Malin Nilsson - 14 april 2019 20:07

Swish.... å sedan var denna vecka snart slut. Igår inleddes morgonen på Barrys med styrkefest för överkropp. Skönt att bara köra efter någon som säger vad man ska göra ibland. Bara köra.... inte tänka. Bra pass, men tyckte föra besöket var bättre. 

Idag blev det löpskorna som fick sig en härlig tur. Blev dryga 16 km med bästa tsm i förmiddags med test av en del av Sthlmmaraton banan. Härlig liten tjejtrio på fem personer. Grymt litet gäng. Kändes riktigt bra! Första riktiga långpasset sedan skadan. Underbar känsla. Nu gäller det vara att ta det lugnt och inte gå för snabbt fram. Men som ja njuter. Avslutar söndagen på bästa sätt med yinyoga och massa god mat! Starkt avslut på helgen!
Av Malin Nilsson - 12 april 2019 21:55

Tiden bara rusar iväg.... försöker att aktivera mig för att dämpa ångesten om livet. Träningen är det som får mig att må bra... och självklart min älskade kille som jag saknar otroligt mycket. I måndags var det överkroppsslakt och hotyoga. I tisdags vila, för att i onsdags testa springa igen. Det gick bra.... skönt, men måste vara försiktig. Blev även lite core och yoga. Igår blev det överkroppsslakt. Kändes otroligt bra och kände mig riktigt stark. Både med favoriten bänk och lite avslutande älskade slag på säcken. Firade med ett yogapass på kvällen. Och imorse blev det ett cykelpass ALa StarkaMalin på sats stadion. Riktigt tufft och kul pass blandat med intervaller och backe. Stark uppladdning inför helgen.

Av Malin Nilsson - 7 april 2019 14:29

Som jag längtar.... längtan efter något som jag vet jag kan... mår bra av och är bra på... som tyvärr har blivit lidande allt för många gånger pga StarkaMalins envishet på andra plan. Det är inte löpningen som orsakat skadorna... utan andra aktiviteter med för hög belastning och psykiskt oro över andra saker. Nu är det ändring på det. StarkaMalin ska tillbaka! Den här gången är det enbart mig själv i fokus. Ingen annan. Gör om. Gör rätt. Snart köra löpning är det enbart du och jag som gäller. Ska inte svika oss igen.! Nu kör vi!

 
Med hopp, tro och längtan efter löpningen avslutar StarkaMalin veckan på topp. Ett jäkligt bra cykelintervallpass på sats stadion med en jäkla grym instruktör. Riktigt tufft, svettigt och alldeles underbart. Avslutade med 20 min bål träning... resten av dagen blir vila, mycket mat, den obligatoriska yinyogan och bara rå om sig själv! Starkt avslut på veckan!
Av Malin Nilsson - 6 april 2019 15:27

Ledig lördag innebär rå om sig själv på bästa sätt... skingra tankarna och bara bry sig om sig själv. Inledde dagen med ett besök på Barrys för första gången. Överkroppsslakt rakt igenom då jag inte kunde köra någon löpning. Så dubbel kärlek för överkropp. Kul och jobbigt. Ser fram emot nästa besök när jag även kan köra löpintervallerna. Men verkligen värt ett besök! Därefter lite core på sats följt att yinyoga. Det bästa av världar. Resten av dagen mat och vila. Kärlek för kropp och själ

Av Malin Nilsson - 5 april 2019 22:03

Igår överkroppsstyrka med lite härlig boxning som dessert på morgonen och ett härligt yogapass på kvällen. Det bästa av världar. Stolt att jag hittat yogan.... blivit smidigare och lugnare. Funnit mer ro och ballans, och bröstryggen har blivit mycket bättre. I morse var det kondition på agendan med StarkaMalins favorit cykelintervaller.   Stark uppladdning inför helgen!

Av Malin Nilsson - 3 april 2019 21:48

Tagit beslut. Vet att det nog är det bästa.... men hade sett fram emot denna resa. Tänker långsiktigt. Biter ihop..... kör de ja kan. Två dagars styrka för överkropp bakom och idag cykelintervaller och core. Längtar till löpningen igen.....

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards