Alla inlägg den 28 september 2019

Av Malin Nilsson - 28 september 2019 19:35

September går in på sista helgen och oktober knackar på... men än några dagar kvar. 

Sommaren är som bortblåst och hösten är här på riktigt.... den bjuder både på sol, regn och rusk... precis som sig bör... hösten i ett nötskal.
I torsdags var det löpning med Nilla som stod på agendan. Långa intervaller på 12-10-8 min vankades med 2 min vila.... kroppen kändes ok, men hade ett par skor som jag inte gillar... men tänkte ge dem en sista chans.... dock kändes löpningen begränsad och onaturlig i dessa... så de var sista chansen....men hyfsat nöjd trots förutsättningarna. Nu åker skorna i soptunnan!
Fredagen bjöd på morgonbox på st Eriksplan. Lite kär... som StarkaMalin älskar boxning! Skönt hak som jag definitivt kommer återvända till! Kärlek!
Lite vila för ben idag, så det vankades ett tidigt besök på söders obemannade sats innan jobb. Överkroppsslakt ALa StarkaMalin med Barrys inslag stod på agendan. Riktigt tufft, men ack så effektivt.! Stark start på helgen. 
Lördagen avrundas med massa mys, god mat och massa kärlek tillsammans med älsklingen. Stolt och stark!
 

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards