Alla inlägg under juli 2019

Av Malin Nilsson - 12 juli 2019 20:24

Vill inte klaga. Det finns de som har det värre. Men saknaden över fötter utan smärta är otrolig. Vill kunna flyga fram.... lätt, snabbt och graciöst.... 

igår blev det cykel med backar och lite fart.... vill så gärna byta ut cykelskorna nu mot löpskorna. Pedaler mot mark. Cykelbyxor mot korta löp shorts... men får vara tacksam för att kroppen får sin välbehövliga dos. Bästa medicinen. 
Fredagen inleddes med ett besök på Barrys med full body DF. Grymt pass. Älskar Alexandras pass. Valuta för pengarna och rejäl träningsverk på köpet!

Av Malin Nilsson - 10 juli 2019 21:01

Ibland känns det bra.... ibland inte alls. Blir så j.... trött på mina fötter. Vill kunna springa. Vill inte känna smärta. Vill flyga fram. Nå väl, jag ger det denna veckan med. Får stå utmed cyklingen veckan ut som kondition. 

Inledde veckan med vila, för att i går bränna av lite längre och kortare intervaller på cykel. Skönt att få köra slut på sig. Blev även en välförtjänt och behövlig yoga på kvällen. Älskar de dagar jag kan få till både och.
Imorse blev det åter ett besök på Barrys med DF bröst, rygg och mage. Tänk att den instruktör jag gillade minst först, jag nu tycker bäst om. Ser fram emot nästa vecka med löpning. Hoppet lever!
Av Malin Nilsson - 7 juli 2019 14:47

Tar dag för dag. Mår så bra när jag får vara tillsammans med älsklingen och han är pigg. Både igår och speciellt idag har varit så.... speciellt tidigare i dag då man tom fick dra honom från Vitabergsparken. Mitt hjärta slår volter av lycka och välbehag. Glad och tacksam över varje sekund vi har och får tillsammans. Inledde söndagen med cykelintervall på stadion, samt lite core. Senare väntar yinyoga och massa mys ch kärlek. Perfekt söndag!

 

Av Malin Nilsson - 6 juli 2019 14:25

Återigen lördag. Helg älskade helg. Veckan har bara rusat iväg. Åter i Stockholm. Åter jobb. Återigen vardag. Men jag vill mer. Vill något annat. Oro i kropp och själ. Men gör det bästa av situationen.. tron på förändring är starkare än denna tristes.

Testat löpning två gånger i veckan. Känns fortfarande i foten. Så trött på mortons foten. Vill bara flyga fram.... men det gör de inte. Tacksam om att kunna lufsa lite... men vill bli fri från smärta och vill tillbaka i någorlunda löpform igen. Har även hunnit med två besök på Barrys. Ett i går med överkropp och ett i morse.där överkroppen fick sig en omgång. Avslutade med ett abs pass på sats. Behöver verkligen träningen för att överleva och kämpa vidare. Tacksam.
Ikväll blir det sommar krysset, mat och massa kärlek med älsklingen.
Av Malin Nilsson - 1 juli 2019 13:47

Endast några timmar till småländsk mark byts mot Stockholm. Nu när jag äntligen funnit lite ro så är det dax att bege sig. Ångest, oro men nyfikenhet om framtiden. Kommer åka tillsammans med älsklingen. Snart är båda hemma!

 
Inledde måndagen med ett sista pass på älskade norremark. Styrkefest för överkroppen ALa StarkaMalin. Starkt avslut på smålandsvistelsen!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards