Alla inlägg den 4 december 2017

Av Malin Nilsson - 4 december 2017 11:56

Vilken helg! Så många intryck, upplevelser, svett, kärlek, skratt, skav, glädje och lycka. Himmelriket för StarkaMalin. En av de bästa helger i mitt liv. Rga i fredags. Så jäkla nöjd över min egen insats, trots att ja inte tränat något inför tävlingen. Men mycket satt i ryggmärg och pannben. Böj, mark och sällrodd gick som en dans. Bänk och militär visste ja inte skulle funka pga axeln.... men nästa gång med bra och stark axel blir det pallen för StarkaMalin.!

I lördags vankades det km på boxen hela dagen. Var lite osäker om ja skulle palla pga Rga tävlingen dagen innan. Visst var StarkaMalin lite trött och sliten i kroppen, men ja ångrar inte en sekund att ja ställde upp. Gick in med inställning att bara ha roligt. Och det hade jag. Sjukt nöjd över min insats och att jag vågade köra RX hela vägen. Att dessutom ha människor omkring som kör, hejar och stötar hjälper så otroligt mycket att göra det man inte trodde var möjligt. Spränga gränser. Hamnade på 6 e plats. Att sedan få avsluta med dessa fantastiska människor med middag och häng gjorde dagen fulländad.

Igår blev det välförtjänt vila, precis som idag.... men imorgon kör vi igen!

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards