Direktlänk till inlägg 24 september 2017

Kanske byta?

Av Malin Nilsson - 24 september 2017 16:05

Löpning var tanken, men pågrund av sjukdom blev det ändrade planer i sista stund. Visst kunde StarkaMalin sprungit själv, men tycker ju det är roligare att köra med sällskap, så valet föll därför på boxen. Styrka i form av marklyft och pressar stod på agendan. Kör vanliga mark nu och det börjar kännas allt mer rätt. Kanske byta det mot Sumo?

Avslutade med att vara med på TeamPasset. Lätta övningar, men kul pass. Skön avslutning på StarkaMalins träningsvecka.

Resten av dagen ägnas tillsammans med kärleken som efter fredagen mår mycket bättre. Tillsammans med killen, då mår ja bäst, på älskade söder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nilsson - 28 augusti 2021 11:44

Den senaste tiden har Starkamalin befunnit sig i de småländska skogarna. Först ett par dagar i Småland. Därefter blev det en weekend på Böda, för att sedan vara i Småland igen. Det har varit skönt att komma bort ett tag och fly vardagen. Böda var und...

Av Malin Nilsson - 17 augusti 2021 14:27

Ibland blir jag trött på mig själv. För någon som är så velig som jag, det får man leta efter. Jag Hamnar ofta i dessa situationer. Det uppstår när det finns mer än en sak att välja på. Precis som idag. Det handlade att välja mellan två olika fysiska...

Av Malin Nilsson - 15 augusti 2021 18:03

Dagarna bara springer fram. Sommaren, som detta år visat sig varmare än normalt, verkar vara ett minne blott. Temperaturen har sjunkit och det börjar påminna om tidig höst. Vill inte att sommaren ska ta slut. Känns som en trygghet som sakta börjar lä...

Av Malin Nilsson - 11 augusti 2021 15:07

Bad nästan varje dag. Ja, så har det sett ut den här sommaren. Det var först föra året som jag egentligen började njuta på riktigt av vattnets kraft. Likadant är det med Texas. Han verkligen älskar att apportera i vatten. Kan hålla på hur länge som h...

Av Malin Nilsson - 9 augusti 2021 15:05

Ny vecka. Nya utmaningar. Känner mig peppad och hungrig på livet. Avslutade föra veckan med en teamwod på Fight Box. Körde med en av instruktörerna.  Var lite nervös, men det gick toppen. Gårdagens huvudfokus var min älskade Texas som fyllde ett år. ...

Presentation


Starka Malin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards